اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در اهرم مطرح کرد

تغییر شیوه مذاکره هسته‌ای / با سرنوشت ملت ایران مسئولانه برخورد کنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از تغییر شیوه مذاکرات هسته‌ای خبر داد و گفت: با سرنوشت ملت ایران باید مسئولانه برخورد کنیم.

تغییر شیوه مذاکره هسته‌ای / با سرنوشت ملت ایران مسئولانه برخورد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن رضایی امروز در جمع مردم اهرم اظهار داشت: ما آمده‌ایم با همکاری  مردم یک حماسه بزرگ سیاسی و اقتصادی خلق کنیم، نخستین شرط حماسه سیاسی و اقتصادی این است که آدم‌ها دانا باشند و بدانند اقتصاد چیست بدانند این گرانی و بیکاری از کجا آمده و بدانند چند در صد این بیکاری و گرانی زیر سر این تحریم‌ها و چند درصد آن مربوط به عملکرد بانک مرکزی و چند درصدش هم مربوط به این موج عظیم کالاهای چینی و چند درصد هم مربوط به عقب ماندگی فناوری است .

رضایی در ادامه گفت: با این شرایط فعلی باید حماسه اقتصادی خلق کنیم و بدانیم چطور سرنوشت اقتصادی 77 میلیون نفر آن هم در چنین شرایط سخت به دست کسانی بدهیم که نمی‌دانند اقتصاد چیست و این گرانی و بیکاری چیست از کجا آمده است.

وی اظهار داشت: ما باید با سرنوشت ملت ایران مسئولانه برخورد کنیم و جواب خدا و تاریخ را بدهیم، شرایطمان طوری حساس است که یک دقیقه وقت خطر کردن نداریم الان دیگر موقع شعار دادن نیست موقع عمل است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: عمل هم دانش و دانایی می‌خواهد بدون دانش که نمی‌شود کاری کرد، ما باید فردا پاسخگوی تاریخ و ملت باشیم و مسئولانه کار کرده و حرف بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای تمام شهرهای ایران برنامه نوشتیم شما باید نقطه نظرات و پیشنهادات و مشکلات خود را در سایتی که دایر کرده‌ایم برایمان بفرستید و تاکنون 30 هزار صفحه مسائل و مشکلات مردم به ما رسیده و تا شب انتخابات بزرگترین کتاب برنامه‌های کلان اقتصادی و اجتماعی برای استان‌ها تدوین می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی برای شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: یارانه سبز را به کسانی می‌دهیم که مثلا" در تنگستان صنایع تبدیلی بیاورند و اگر بعضی‌ها هم طرح‌های مکانیزه بیاورند و بتوانند طرح را به بهترین شکل بسته بندی و صادر کنند یارانه دریافت خواهند کرد.

رضایی گفت: منطقه پارس جنوبی و شمالی ثروت خدادادی عظیم گاز است باید از این امکانات استفاده بهینه ببریم اما به یاد داشته باشیم درصدی از درآمد نفت و گاز این مناطق در شهرستان‌های استان بوشهر هزینه شود.

وی در پایان گفت: شیوه مذاکره هسته‌ای را عوض می‌کنم چرا که در این چند سال مذاکرات نتیجه و دستاوردی نداشته است، ما باید خیزش و گفتگوی حکیمانه انجام دهیم و اجازه ندهیم آمریکا ما را تحریم کند.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول