اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام طاهری در گفت‌وگو با فارس:

حضور سلایق مختلف در انتخابات مشارکت حداکثری مردم را نوید می‌دهد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: حضور نمایندگان سلایق مختلف در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت حداکثری مردم را نوید می‌دهد.

حضور سلایق مختلف در انتخابات مشارکت حداکثری مردم را نوید می‌دهد

حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور نمایندگان تمام سلایق درون نظام در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، گفت: اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقل‌ها در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نماینده دارند و این نشانگر پویایی انتخابات آتی است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به طرز فکر‌های افراد اهمیت می‌دهند، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد القا کند که اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور ندارند، در حالی که خود اصلاح طلبان به این موضوع اعتقادی نداشته و حضور فعالی در عرصه کنونی انتخابات دارند.

طاهری با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران همواره آزاد بوده است، گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ نامزدها، شرایط قانونی را بررسی کرده است و از همین رو افرادی که صلاحیت لازم را داشته‌ انتخاب شده‌اند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: انتخابات آتی قطعا با مشارکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول