اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولید 2 برنامه در صدای کرمان

«چکاوک» و «از داستان تا نمایش» را از رادیو کرمان بشنوید

برنامه‌های «از داستان تا نمایش» و «چکاوک» در صدای استانی مرکز کرمان تولید و آماده پخش شدند.

«چکاوک» و «از داستان تا نمایش» را از رادیو کرمان بشنوید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، «از داستان تا نمایش» عنوان برنامه‌ای 30 دقیقه‌ای از گروه نمایش صدای مرکز کرمان است که به موضوعات بومی و تاریخی کرمان در قالب نمایش می‌پردازد.

تاکنون داستان‌های تاریخی مربوط به حوادث دوران صفویه، قاجاریه و افسانه‌های مربوط به آثار و ابنیه تاریخی و باستانی کرمان در قالب این برنامه به نمایش بدل شده است، این برنامه جمعه‌ها ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 از صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگان برنامه «از داستان تا نمایش» فرجام شهابی، امین حری و آرزو لطفی و نویسندگان این برنامه هم مژگان نیک‌طبع، مرتضی مطلق و مرجان غلامرضایی هستند، همچنین محسن کاشانی و عهدیه شجاعی در این برنامه بازی می‌کنند.

«چکاوک» برنامه‌ای 15 دقیقه‌ای از صدای مرکز کرمان است که تصنیف‌ها و ترانه‌های درخواستی شنوندگان رادیو کرمان را پخش می‌کند.

برنامه «چکاوک» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 22 و 45 دقیقه تا 23 از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود و مخاطبان رادیو کرمان از طریق تلفن 2229999، صندوق پستی 2238819 و سامانه پیام کوتاه 30000341 با این برنامه در ارتباط هستند و ترانه‌های مورد علاقه خود را درخواست می‌کنند.

مجتبی زرکاری نویسنده و تهیه‌کننده برنامه «چکاوک» است.

انتهای پیام/2446/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول