اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیمارستان بناب فقط از 8 تا 11 صبح پزشک دارد

بیمارستان بناب؛ بیمارستانی بی‌ستاره که با پرستار اداره می‌شود

عضو سازمان نظام پزشکی بناب با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان شهدای بناب گفت: در این بیمارستان صرفاً از ساعت 8 صبح تا 11 می‌توان پزشک دید و در صورتی که غیر از این ساعات مریضی به بیمارستان مراجعه کند، با نبود پزشک مواجه خواهد شد.

بیمارستان بناب؛ بیمارستانی بی‌ستاره که با پرستار اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مهین اشرفیان صبح امروز درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان شهدای بناب اظهار کرد: در این بیمارستان صرفاً از ساعت 8 صبح تا 11 می‌توان پزشک دید و در صورتی که غیر این ساعات مریضی به این بیمارستان مراجعه کند، با نبود پزشک مواجه خواهد شد.

وی افزود: این بیمارستان تنها با پرستار اداره می‌شود که پاسخگوی خیل مراجعان نیست.

اشرفیان خاطرنشان کرد: بیمارستان شهدا با وجود اینکه دو سال است از افتتاح آن می‌گذرد، تنها نام یک بیمارستان را یدک می‌کشد و جا دارد مسئولان امر تدابیر لازم را در زمینه تأمین پزشک مورد نیاز انجام دهند.

اشرفیان تصریح کرد: متأسفانه اورژانس بیمارستان شهدای بناب همچنان تعطیل است.

4 واحد تصفیه‌‌خانه واحدهای تولیدی تا پایان شهریور راه‌اندازی می‌شوند

رئیس حفاظت محیط زیست بناب با ارائه گزارشی از وضعیت راه‌اندازی تصفیه‌خانه واحدهای تولیدی منطقه گفت: از 26 واحد تولیدی 19 واحد به ایجاد و راه‌اندازی تصفیه‌خانه اقدام کرده‌اند که 12 واحد تولیدی تصفیه‌خانه استاندارد دارند و چهار واحد تصفیه‌خانه نیز تا پایان شهریور راه‌اندازی می‌شوند و شش واحد دیگر که هنوز اقدامی نکرده‌اند، به عنوان واحدهای آلاینده به دارایی معرفی شدند.

صیاد لطفی افزود: تعداد 8 واحد تولیدی شهرستان بناب دارای انشعاب فاضلاب هستند و در تلاشیم انشعاب فاضلاب در مجتمع شهریار به شبکه فاضلاب وصل شود که خروجی آن تا تصفیه‌خانه فاضلاب شهری ادامه یافته و با راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب این مشکل کاملاً مرتفع خواهد شد.

ضبط و معدوم 3700 کیلو نهاده‌های دامی غیر بهداشتی در بناب

رئیس شبکه دامپزشکی بناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شبکه گفت: طی دو ماه گذشته سال‌جاری در یک هزار و 600 مورد بازدید 4 هزار و 482 کیلو فراورده دامی غیربهداشتی و 3 هزار و 700 کیلو نهاده‌های دامی غیربهداشتی ضبط و معدوم شده‌اند.

مهدی حامی افزود: کل کشتار دامی در روستاهای منطقه سازماندهی شده و هم اکنون در هیچ یک از روستاهای منطقه کشتار غیرمجاز دام نداریم که این طرح برای نخستین بار درسطح استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب اجرا شد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول