اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

سیاه‌نمایی توسط نامزدهای انتخاباتی بازی در زمین دشمن است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: سیاه‌نمایی عملکرد نظام و دولت از سوی نامزدهای انتخاباتی و حامیانشان، بازی در زمین دشمنان است و همه باید به این نکته توجه کنند.

سیاه‌نمایی توسط نامزدهای انتخاباتی بازی در زمین دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه شاهرود که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تایید صلاحیت هشت نفر برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اکنون تکلیف همه برای انتخابات روشن شده است.

وی تصریح کرد: همه باید با بررسی صلاحیت این افراد و با توجه به شاخص‌ها و معیارهای بیان شده از سوی رهبری انقلاب و گوش دادن به برنامه‌ها و سخنان آنها، فرد اصلح را برگزینند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید از حاشیه‌سازی دوری کنیم و به بررسی بیشتر بپردازیم؛ باید بدانیم در دین اجباری نیست، ولی اگر کسی دشمنی کند، با وی برخورد می‌کنیم.

وی بیان داشت: گاهی نامزدها برای جلب آرا به سیاه‌نمایی روی می‌آورند و از دو طریق سیاه‌نمایی و نشان دادن توانمندی‌ها و برتری‌های خودش عمل می‌کنند.

مطهری با اشاره به جریان سقیفه اظهار داشت: افرادی که سقیفه را تشکیل دادند، همه راهشان همان سیاه‌نمایی بود و این سیاست را در مقابل حضرت علی(ع) در پیش گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ازدیاد نامزدهای ثبت نام شده روشی بود تا شورای نگهبان را با چالش مواجه کنند و این معلم‌ها هستند که برای رسیدگی به برگه‌های امتحانی بیشتر باید وقت بیشتری صرف کنند و این دسیسه غرب است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: شورای نگهبان باید وقت بیشتری صرف می‌کرد و این باعث می‌شد تا دشمنان بتوانند بیشتر در این وقت تلف شده، سناریو طراحی و شایعه‌پراکنی بیشتری و خوراک فکری تهیه کنند.

مطهری گفت: ایران و بحث ریاست جمهوری رویکرد جهانی پیدا کرده و امروز ما از همه جا تحت نظر هستیم و بحث مبارزه با آمریکا هم به شدت حساسیت کار ما افزوده است.

وی تصریح کرد: رهبری در سخنرانی مشهد خود کاملاً این بحث‌ها را باز کردند و در خصوص شورای نگهبان، همگان را به نظر امام راحل توجه دادند که هر کس در مقابل شورای نگهبان بایستد، فاسد است و باید مطیع باشد.

انتهای پیام/74007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول