اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری آخرین جلسه هماهنگی اعزام زائران فیروز‌کوهی به مرقد امام

در آخرین جلسه هماهنگی اعزام زائران و برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه، بر لزوم تامین خودرویی و ایمنی زائران در این سفر تاکید شد.

برگزاری آخرین جلسه هماهنگی اعزام زائران فیروز‌کوهی به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر انارکی پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی اعزام زائران و برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه، بر لزوم تامین خودرویی و ایمنی زائران در این سفر تاکید کرد.

وی اظهار کرد: 20 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران حرم امام از حوزه‏های جلیزجند، ارجمند، حصاربن و فیروزکوه مورد نیاز است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن احتمال ترافیک سنگین در محورهای اصلی مواصلاتی، حرکت زائران فیروزکوهی به سمت مرقد امام خمینی (ره) از محور آبسرد اجرایی می‏شود.

گزارش فارس حاکی است؛ در این جلسه مقرر شد تا سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115، تامین اجتماعی و هلال‌احمر شهرستان، زائران اعزامی را همراهی کنند و نحوه طبخ غذا و انتقال تغذیه زائران با نظارت کامل نمایندگان شبکه بهداشت صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد؛ هزار عدد بطری آب معدنی از سوی جمعیت هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه برای زائران تهیه و تدارک دیده شود و دو آمبولانس دیگر این جمعیت در روز اعزام در مناطق سرانزا و امین‏آباد به حالت آماده‏باش کامل درآید.

فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان کمیته امداد، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و تعاونی خودراننده فیروزکوه دیگر مسئولان و افراد حاضر در این جلسه بودند.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول