اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از سعید جلیلی

اعضای ستاد حیات طیبه قزوین مشخص شدند

در راستای حمایت از سعید جلیلی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضا و مسئولان ستاد مردمی حیات طیبه استان قزوین مشخص شدند.

اعضای ستاد حیات طیبه قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ستاد مردمی حیات طیبه استان قزوین که در حمایت از نامزدی سعید جلیلی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده، شامل ستادهای مرکز استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها و نیز کمیته‌های مختلف است.

این ستاد علاوه بر شهرستان‌های استان، در شهرهای آبگرم، اقبالیه، محمودآباد نمونه، محمدیه، خاکعلی و شریفیه و نیز بخش‌های الموت غربی و شرقی و طارم فعالیت دارد.

همچنین کمیته‌های؛ بانوان، سیاسی، دانشجویان و جوانان، تولید محتوا، تبلیغات، اقشار، طرح و برنامه و نیروی انسانی، پزشکان، رسانه، جانبازان و ایثارگران، مراسم‌ها، نخبگان و اساتید دانشگاه، مساجد و هیئت‌ها، روابط عمومی، هماهنگی سخنرانان و مبلغان، طلاب و نیز فرهنگیان از دیگر بخش‌های فعال در این ستاد هستند.

مسئولیت ستاد مرکزی استان را حمزه قربانی، امور استان‌ها و شهرستان‌ها را قاسم اللهیاری و ستادهای شهر قزوین را محمد کبیری بر عهده دارند.

حیدر عباسی مسئولیت امور پشتیبانی و حبیب مجتبوی مسئولیت امور مالی این ستاد را عهده‌دار شده‌اند و حامد کبودوند نیز هم‌زمان مسئولیت امور حقوقی و کمیته سیاسی این ستاد را پذیرفته است.

علیرضا ضرغامی مسئول کمیته روابط عمومی ستاد حیات طیبه استان قزوین است و مسئولیت کمیته بانوان به خانم‌ها قدیانی و نوروزی، تولید محتوا به محسن خلیلی، تبلیغات به علی‌اصغر رضایی، دانشجویی و جوانان به علی درودیان و اقشار به احمد احمدی سپرده شده است.

کمیته جانبازان و ایثارگران را ولی محمدی و حسین نجفی، پزشکان را چگینی، رسانه را محمدحسین باغبان‌ها و طلاب را هم اصغر آقاجانی و حجت‌الاسلام محبی مدیریت می‌کنند.

مسئولیت کمیته نخبگان و اساتید دانشگاه به سید محمدرضا حسینی‌ فاطمی، مساجد و هیئت‌ها به جواد حبیبی، مراسم‌ها به سید امید برزگر، طرح و برنامه و نیروی انسانی به سیلتان، هماهنگی سخنرانان و مبلغان به صادق جهان‌بخش و فرهنگیان به مرادی واگذار شده است.

در ستادهای شهرستان‌های استان نیز حسین‌رضا گروسی و محمد ایوبی مسئولان ستادهای آوج، مولایی مسئول البرز، زارع‌نژاد مسئول آبیک، ستار بهرامی مسئول تاکستان و نیز اصغر برج‌لو و سعید فرجی مسئولان ستادهای بویین زهرا هستند.

مسئولیت ستادهای آبگرم را حسین داوودی، محمدیه را روشنی، شریفیه را مرادی، اقبالیه را محرم‌علی علیان، محمودآباد نمونه را کیامیری و خاکعلی را حیدر مرادی بر عهده گرفته‌اند.

در الموت شرقی و غربی به ترتیب طاهری و حجت‌الاسلام احمدی و در طارم نیز چگینی به عنوان مسئولان ستاد حیات طیبه فعالیت می‌کنند.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام کرده است که هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است. 

انتهای پیام/77011/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول