اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سخنگوی پوتین: لغو تحریم تسلیحاتی معارضان سوری مغایر با اهداف کنفرانس ژنو2 است

سخنگوی رئیس‌جمهوری روسیه امروز در بیشکک تاکید کرد کرد که تصمیم اتحادیه اروپا برای لغو تحریم تسلیحاتی سوریه کمکی به برگزاری کنفرانس بین‌المللی برای حل بحران این کشور و اهداف در نظر گرفته شده این نشست نمی‌کند.

سخنگوی پوتین: لغو تحریم تسلیحاتی معارضان سوری مغایر با اهداف کنفرانس ژنو2 است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که تصمیم اتحادیه اروپا در مورد لغو تحریم تسلیحاتی با هدف ارسال سلاح برای گروه‌های مخالف مسلح در این کشور، کمکی به فراهم سازی مقدمات برگزاری کنفرانس بین‌المللی در مورد سوریه نکرده و مغایر با اهداف در نظر گرفته شده برای این نشست است.

پسکف امروز در بیشکک، پایتخت قرقیزستان در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این مورد گفت: چنین اقداماتی، چنین تصمیم گیری‌هایی و همچنین بازدید از مناطق مرزی مختلف در خاک سوریه، منظور من سفر سناتور جان مک کین به مناطق مرزی سوریه، اقدامات سازنده‌ای نبوده و به فراهم سازی مقدمات برگزاری کنفرانس بین‌المللی در مورد سوریه که در حال حاضر بسیاری از طرفین در تلاش برای با موفقیت برگزار شدن آن هستند، کمکی نمی‌کند، بلکه به اهداف در نظرگرفته در این کنفرانس هم آسیب می‌رساند.

سخنگوی پوتین تاکید کرد: مسلم است که با توجه به این مسائل، چنین اقداماتی از طرف ما مورد تایید و حمایت قرار نخواهد گرفت. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول