اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظارات مردم بروجرد از رئیس جمهور «یازدهم»

چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات متخصصان

مردم شهرستان بروجرد معتقدند رئیس جمهور آینده باید ‌برای رفع مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات متخصصان چاره‌اندیشی کند.

چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات متخصصان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، 17 روز تا برگزاری یازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری باقی مانده است و این روزها کاندیداهای ریاست جمهوری در حال تبلیغات هستند و برنامه‌های خود را به سمع و نظر مردم می‌رسانند، تا مردم بهتر بتوانند رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

امروزه در کشور شاهد مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و تورم بالا هستیم که مردم ایران همه انتظار دارند که ریاست جمهوری آینده به این مشکلات توجه ویژه داشته باشد و به شعارها و برنامه‌هایی را که این روزها بیان می‌کند، بعد از نشستن بر روی صندلی ریاست جمهوری آنها را اجرایی کند.

فردی که در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد ماه انتخاب می‌شود، باید بتواند که خواسته‌ها و انتظارات مردم را بر آورده کند که حل مشکلات اقتصادی و تورم بالا یکی از مطالبات مهم ملت از رئیس جمهور است.

در همین رابطه یک دانشجوی رشته فیزیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: یکی از مهمترین مشکلات جوانان امروز نداشتن شغل و بیکار بودن در جامعه است.

رضا یاراحمدی اضافه کرد: اکنون که زمان تبلیغات کاندیداهاست، شعارها و برنامه‌هایی را بیان می‌کنند و انتظار من به عنوان یک دانشجو از رئیس جمهور آینده این است که به وضعیت بیکاری جوانان و مخصوصا دانشجویانی که پس از کسب مدارک علمی بالا بیکار هستند، توجه ویژه‌ای کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید پس از انتخاب بتواند با برنامه‌ریزی دقیق و منظم مشکلات جامعه را یک به یک حل کند و به جوانان بها دهد، تا شاهد موفقیت‌های روزافزون این جوانان باشد.

در ادامه یک پزشک عمومی در گفت‌وگو با فارس در بروجرد افزود: رئیس جمهور آینده باید برای مشکلات اقتصادی که امروزه فشار زیادی مخصوصا بر قشر ضعیف جامعه وارد کرده است را چاره‌اندیشی کند.

کامران جعفری اضافه کرد: امروزه مهمترین دغدغه مردم حل مشکل گرانی است که رئیس جمهور منتخب باید برای مشکلاتی که حاکم بر جامعه است، بتواند با برنامه‌ریزی آنها را در کمترین زمان حل کند، تا شعارهای امروز آنان به واقعیت تبدیل شود.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در همه جا قانون را ملاک کار خود قرار دهد، تا بتواند در سمت خود موفق باشد.

در ادامه یک کارمند در گفت‌وگو با فارس در بروجرد گفت: رئیس جمهور باید به همه قشرهای جامعه مخصوصا قشر آسیب‌پذیر توجه کند و در نخستین اولویت کاری خود وضعیت اقتصادی جامعه را سر و سامان بخشد، زیرا که قیمت همه کالاها افزایش چشمگیری داشته و همچنان فشارهای اقتصادی روز به روز در حال افزایش است.

احمد عزیزی تصریح کرد: رئیس جمهور باید در انتخاب کابینه خود دقت کند و افرادی را انتخاب کند که شایستگی لازم و کافی را در این زمینه داشته باشند.

وی یادآور شد: فرد منتخب باید از بروز فسادهای مالی در کشور جلوگیری کند و همیشه طبق قانون پیش رود، تا بتواند فردی موفق باشد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، مردم باید با آگاهی بیشتر و تحقیقات کافی، فردی اصلح را که شایستگی ریاست جمهوری را داشته باشد، انتخاب کنند تا در جامعه روز به روز شاهد موفقیت‎ها در زمینه‌های مختلف باشیم و جامعه را به سمت روشنی پیش ببریم.

‌انتهای پیام/2304/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول