اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان خبر داد

شاخص بورس همدان با افزایش 197 واحد

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان به 44 هزار و 107 واحد رسید که در مقایسه با روز گذشته 197 واحد افزایش یافته است.

شاخص بورس همدان با افزایش 197 واحد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بورس منطقه‌ای همدان، عباس صمدی گفت: در معاملات روز گذشته در بورس منطقه‌ای همدان، سه میلیون و 977 هزار و 883 سهم داد و ستد شد.

وی گفت: این میزان معاملات صورت گرفته در بورس منطقه‌ای همدان به ارزش 20 میلیارد و 732 میلیون و 129 هزار و 420 ریال داد و ستد شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: 69 درصد معاملات بورس همدان مربوط به خرید سهام و 31 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با اشاره به کدهای معاملاتی جدید خاطرنشان کرد: این تعداد سهام متعلق به 50 شرکت است و روز گذشته 12 کد معاملاتی جدید در تالار همدان ایجاد شده است.

صمدی در پایان تصریح کرد: شاخص کل روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان به 44 هزار و 107 واحد رسید که در مقایسه با روز گذشته، 197 واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام/89007/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول