اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس:

دستگاه‌های اجرایی اشتغال خانگی را به عنوان شغل نگاه کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به این که تعهد اشتغال خانگی استان در سال‌جاری 13 هزار و 708 فرصت شغلی است دستگاه‌های اجرایی باید به اشتغال خانگی توجه بیشتری داشته و این موضوع را به دید یک شغل نگاه کنند.

دستگاه‌های اجرایی اشتغال خانگی را به عنوان شغل نگاه کنند

سید خلف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 43 طرح با اشتغال‌زایی 175 نفر به تایید بانک رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین تسهیلات مصوب برای طرح‌های تایید شده از سوی بانک‌ها 83 میلیارد و 190 میلیون ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تعداد طرح‌های منجر به قرارداد را 39 طرح عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار طرح‌های قرارداد منعقد شده 168 میلیارد و 121 میلیون ریال بوده و تعداد اشتغال در این گونه طرح‌ها 161 فرصت شغلی است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون کل مبلغ پرداخت شده از سوی بانک‌ها به متقاضیان 192 میلیارد و 661 میلیون ریال بوده است.

موسوی تعهد اشتغال خانگی استان را در سال‌جاری 13 هزار و 708 فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به اشتغال خانگی توجه بیشتری داشته باشند و این موضوع را به دید یک شغل نگاه کنند.

وی تعهد اشتغال خانگی کمیته امداد امام خمینی(ره) را 5 هزار و 418 فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های نظیر صندوق مهر امام رضا(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی در سال‌جاری به ترتیب یک هزار و 134، 954 و 2 هزار و 8 فرصت شغلی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: تعهد اشتغال خانگی در سازمان صنعت، معدن و تجارت یک هزار و 4 فرصت شغلی بوده و در سازمان میراث فرهنگی یک هزار و 36 فرصت شغلی است و همچنین در سازمان‌های جهادکشاورزی و فنی حرفه‌ای به ترتیب 386 و یک هزار و 565 فرصت شغلی است.

انتهای پیام/2329/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول