اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه قائم

فرمانده جدید سپاه شهرستان مهدیشهر معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان مهدیشهر با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (‌عج )‌ استان سمنان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهرستان مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، ظهر امروز در مراسمی از زحمات «یحیی دین‏پرور» فرمانده قبلی سپاه ناحیه مهدیشهر قدردانی و «منصور شوقانی» به سمت فرمانده جدید سپاه این شهرستان منصوب شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (‌عج )‌ استان سمنان در این مراسم گفت: توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی خواهد شد.

سردار علی استادحسینی با اشاره به نامگذاری امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: در آستانه خلق یک حماسه دیگر هستیم و دشمن بار دیگر در کمین نشسته و منتظر لغزش کشور در هر زمان و مکان به خصوص در انتخابات بوده؛ اما تاکنون به هدف شوم خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون به خاطر همین حماسه‌ها پیروز و سربلند بیرون آمده است، افزود: حماسه هشت سال دفاع مقدس، ‌حماسه 9 دی ، 22 بهمن و ... همگی این حماسه‌ها زمینه‌ساز تثبیت انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (‌عج )‌ استان سمنان با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت گفت: این حماسه اگر با حضور حداکثری مردم باشد با پیروزی همراه است.

استادحسینی با تأکید بر اینکه جهت تحقق فرامین رهبری و حماسه سیاسی باید انتخاب درست و اصلح داشته باشیم، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در هر زمان شاخصه‌هایی را مشخص می‌کند که باید با آن شاخصه‌ها افراد ارزیابی شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت دنبال افرادی هستند که بتوانند خواسته‌های آنان را برآورده کنند؛ بنابراین این وظیفه بسیج است که به مردم بصیرت و آگاهی لازم ببخشد و به عنوان یک نهاد پیشرو  وظیفه خود را به خوبی جهت تحقق شعار رهبری ایفا کند.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول