اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

غرب 4 سال برای انتخابات 92 برنامه‏ریزی کرده است / آحاد ملت نظام را قبول دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه غرب چهار سال برای انتخابات 92 برنامه‏ریزی کرده است، گفت: آحاد ملت نظام را قبول دارند و نمی‏گذارند اهداف دشمن در صحنه عملی شود.

غرب 4 سال برای انتخابات 92 برنامه‏ریزی کرده است / آحاد ملت نظام را قبول دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی امروز در نشست شورای هم‏فکری و اندیشه بسیج طلاب و روحانیان سپاه استان در سخنانی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: اکنون ما در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب، در حال عبور از پیچ تاریخی برای رسیدن به پیشرفت و عزت هستیم.

وی افزود: امسال، سال سرنوشت سیاسی ملت ایران بوده و همه جهانیان چشم به این انتخابات دارند و دشمنان ما بیش از خود ما نیز انتخابات توجهشان را جلب کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان ما در سال 88 می‌خواستند انقلاب را درهم بشکنند، اما رهبری انقلاب و پشتیبانی مردم تیر آنها را به سنگ زد و شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با گذشته چهار سال استکبار بار دیگر به میدان مقابله با ملت ایران آمده و با فشار و تحریم می‌خواهد حضور مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

رعایتی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حضور مردم در انتخابات پرشور و گسترده باشد و با انتخاب اصلح بار دیگر استکبار و اقمار آن را خوار و ذلیل کنیم.

وی با بیان اینکه علما و روحانیون در خلق این حماسه نقش مهم و محوری به عهده دارند، افزود: باید علما و روحانیون که حافظان اسلام هستند، به میدان آمده و با آگاهی‏بخشی به جامعه در خلق حماسه سیاسی نقش پررنگی ایفا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی نیاز به بصیرت‌افزایی در جامعه دارد و روحانیون و علما با توجه به حضور در جامعه می‌توانند این نقش را به خوبی انجام دهند.

رعایتی افزود: باید تلاش کنیم تا همه ملت باردیگر حماسه‌ای دیگر خلق کنند و نشان دهند که ملت ایران در مقابل استکبار متحد و یک‏پارچه بوده و نقشه‌های آنان هم‏چنان بی‏اثر است.

انتهای پیام/74002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول