اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

رسیدگی به 42 پرونده زیست محیطی در سال جاری

مدیر واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: به 42 پرونده حقوقی در سال جاری توسط اداره کل حفاظت استان قم رسیدگی شده است.

رسیدگی به 42 پرونده زیست محیطی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، علی احمدی با اشاره به اینکه این اداره کل تاکنون به بیش از 42 پرونده زیست محیطی رسیدگی کرده است، اظهار داشت: از این تعداد پرونده، 35 مورد آن مربوط به واحدهای آلاینده بوده که منجر به صدور اخطاریه به واحدهای مزبور و استفاده از ساز و کارهای تصفیه و تهویه مناسب در واحدهای آلاینده مذکور شده است.

وی همچنین از رسیدگی به سه مورد پرونده در خصوص تخلفات شکار و صید خبر داد و با اشاره به ادامه تخریب کوره‌های غیر مجاز ذوب سرب در سال جاری افزود: با حکم دستگاه قضایی در استان تاکنون بیش از پنج کوره ذوب سرب توسط یگان حفاظت این اداره تخریب شده است.

مدیر واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان از برخورد جدی با هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست استان خبر داد و ادامه داد: از آنجا که حوزه محیط زیست و مسائل مربوط به آن با سلامت عمومی جامعه در ارتباط است جای هیچ گونه چشم‌پوشی و اغماض در مورد تخلفات صورت گرفته در این حوزه نیست و این اداره کل با متخلفین به حوزه سلامت عمومی جامعه برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول