اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید کردستان:

اساتید بسیجی نقش بسزایی در حوزه بصیرت‌افزایی جامعه دارند

رئیس بسیج اساتید استان کردستان با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده اساتید و دانشجویان بسیجی در مراکز و واحدهای دانشگاهی، گفت: اساتید بسیجی نقش بسزایی در حوزه بصیرت‌افزایی جامعه دارند.

اساتید بسیجی نقش بسزایی در حوزه بصیرت‌افزایی جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن پیشوایی‌علوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برپایی مراسم بزرگداشت روز بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور کردستان اظهار کرد: ترویج باورهای دینی، مبانی ارزشی و اعتقادی همگی سرچشمه از بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی در جهان دارد.

وی افزود: بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون سراسر دنیا را در برگرفته است و نهضت‌های اسلامی در جهان راه به سوی تعالی و توسعه روزافزون برمی‌دارند.

رئیس بسیج اساتید کردستان با اشاره به نقش ویژه انقلاب اسلامی ایران در حوزه بیداری اسلامی، اظهار کرد: بدون شک انقلاب اسلامی ایران نقطه اوج بیداری اسلامی در جهان بوده و هویت اسلامی و نظام سیاسی مبتنی بر دین اسلام را به مسلمانان بازمی‌گرداند.

پیشوایی‌علوی به نقش دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی در حوزه بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: مقابله با تحریف‌ها و وارونگی مفاهیم دینی در جامعه از جمله اولویت‌هایی است که باید اساتید دانشگاهی با تلاش و همتی مضاعف برای مقابله با آنها تلاش کنند و در این مسیر نیز دانشجویان را با توطئه‌ها و دسیسه‌های گسترده دشمنان آشنا سازند.

وی خاطرنشان کرد: باید دانست که در عصر حاضر ایجاد شبهات فکری، فلسفی و سیاسی، سوء تعبیر از قرآن، تخریب سیاسی و ترویج مفاهیم جدایی دین از سیاست و شکاف بین علم و دین شتابی مضاعف گرفته است و باید با وحدت، انسجام فکری و با تعریف دشمن مشترک به مقابله با این توطئه‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها برویم.

پیشوایی‌علوی ابراز امیدواری کرد؛ اساتید و مسئولان دانشگاه‌های استان با تمام توان در راستای شبهه‌زدایی و تنویر افکار عمومی در بین دانشجویان تلاش کنند و مفاهیم و ارزش‌های دینی و اعتقادی را در فضاهای دانشگاهی ترویج کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور استان کردستان با بهره‌مندی از جمعیت چند صدنفری اساتید خود و ده‌ها هزار نفری دانشجویان همواره از مراکز دانشگاهی نمونه استان در حوزه مشارکت‌های فرهنگی و بصیرت‌افزایی بوده و در راستای عملیاتی ‌کردن برنامه‌های بسیج نیز از جمله پیشروترین نهادها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/79006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول