اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

انتقاد امام جمعه پلدختر از افزایش مالیات در این شهرستان

امام جمعه پلدختر گفت: مردم با حضور در دفتر امام جمعه نسبت به افزایش مالیات در پلدختر اعتراض کردند.

انتقاد امام جمعه پلدختر از افزایش مالیات در این شهرستان

حجت‌الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر ضمن انتقاد از افزایش بی‌رویه مالیات‌ها در پلدختر گفت: دفتر امام جمعه پلدختر هر روز شاهد حضور افرادی است که نسبت به افزایش مالیات‌ها در این شهر اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه اخذ مالیات توسط دولت چیزی نیست که با مواد اولیه سر و کار داشته باشد، اظهار داشت: در برخی موارد مالیات در شهرستان پلدختر 180 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه افزایش نرخ تورم باعث کاهش فروش شده است، تاکید کرد: اگر مسئولان اداره مالیات گشتی در شهر بزنند می‌فهمند که اکثر مغازه‌ها خالی از مشتری است.

وی به بیکاری جوانان و اشباع بیش از حد مشاغل آزاد در پلدختر اشاره کرد و گفت: اشباع مشاغل مهمترین مشکل جامعه پلدختر برای کسب درآمد است.

امام جمعه پلدختر افزود: شهر کوچکی مثل پلدختر کشش این همه شغل را ندارد و مسئولان باید هرچه زودتر فکری برای جوانان تحصیل کرده بکنند.

لروند در ادامه ضمن تاکید بر کاهش مالیات‌ها در پلدختر گفت: اخذ بیش از توان از مودیان مالیاتی موجب تعطیلی کسب و کار و افزایش بیکاری در پلدختر می‌شود.

انتهای پیام/85009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول