اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه خبر داد

فعالیت 3 مهد قرآنی در قروه

فرمانده سپاه قروه از فعالیت 3 مهد قرآنی با 120 نفر عضو در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 3 مهد قرآنی در قروه

جعفر کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: این مهدها در زمینه آموزش قرآن کریم به خردسالان در سنین پیش دبستانی و قبل از آن در شهرهای قروه و سریش‌آباد فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مجوز راه‌اندازی 2 مهد قرآنی دیگر نیز در سال جاری در شهرهای دلبران و دزج اخذ شده است که به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مهدها در این شهرستان گفت: این مهدهای قرآن به تربیت نونهالان محدود نشده، بلکه یک حرکت بزرگ فرهنگی را در منطقه پدید آورده است.

وی اظهار کرد: کودکی یکی از مراحل مهم رشد انسان بوده از این رو آموزه‌های قرآنی در این مرحله در تعالی زندگی افراد بسیار مهم است.

کاوه اوج شکوفایی یک موسسه فرهنگی و قرآنی را وارد کردن آموزهای قرآنی در متن جامعه دانست و افزود: نقش آموزه‌های قرآنی در تربیت صحیح کودکان غیرقابل انکار است و آموزش‌های قرآنی همانند نقاشی با موضوعات قرآنی، قصه‌گویی تصویری و شعر قرآنی ویژه این قشر می‌تواند تاثیرگذار باشد.

کاوه با اشاره به شناسایی فعالان قرآنی برای مشارکت در اجرای طرح‌هایی که موضوعیت قرآنی دارند، تصریح کرد: تجمیع فعالیت‌های قرآنی و عملکرد متمرکز به جای عملکرد جزیره‌ای، گامی مهم در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی است.

وی با تاکید بر خارج کردن آموزش‌ها و برنامه‌های قرآنی از حیطه ادارات و انتقال آن به سطح جامعه گفت: منحصر شدن فعالیت‌های قرآنی به ادارات و نهادها آسیبی است که این حوزه را تهدید می‌کند و با مشارکت همگانی می‌توان تمامی جامعه را به سمت آموزه‌های قرآنی سوق داد.

انتهای پیام/79009/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول