اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرگزاری فرانسه:

ارتش سوریه کنترل ۸۰ درصد شهر القصیر را به دست گرفت

تنها یک هفته بعد از آغاز عملیات استراتژیک ارتش سوریه در شهر مرزی القصیر، ارتش سوریه تاکنون کنترل ۸۰ درصد این شهر را به دست گرفته است.

ارتش سوریه کنترل ۸۰ درصد شهر القصیر را به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «روسیا الیوم»،‌  تنها بعد از یک هفته از آغاز عملیات ارتش سوریه در شهر مرزی القصیر ارتش موفق شد کنترل 80 درصد از این منطقه را به دست بگیرد.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک منبع آگاه لبنانی خبر داد که بعد از اینکه در روز یکشنبه ارتش موفق شد 10درصد دیگر از القصیر را پاکسازی کند، تنها 20 درصد از القصیر پاکسازی نشده است.

وی تأکید کرد که بعد از ادامه درگیری‌ها در بخش شمالی القصیر مسیر اصلی میان شهر بعلبک و استان حمص در مرکز سوریه امن اعلام شده است.

ارتش سوریه پیشتر اعلام کرده بود که منطقه «الحمیدیه» را باز پس گرفته است و  منطقه «الضبعه» را که تروریست‌ها در آن مستقر شده‌اند، محاصره کرده است.

ارتش سوریه از هفته گذشته عملیات گسترده‌ای را برای باز پس گیری این منطقه که در یک سال گذشته به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شده بود، آغاز کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول