اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طاهری در گفتگو با فارس:

نامزدهای فراکسیون روحانیون برای انتخابات هیئت رئیسه فردا مشخص می‌شود

دبیر فراکسیون روحانیون مجلس گفت: هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون فردا طی جلسه‌ای موضوع انتخابات هیئت رئیسه مجلس را مورد بررسی قرار می‌دهد و نامزدهای مورد حمایت در این جلسه مشخص می‌شوند.

نامزدهای فراکسیون روحانیون برای انتخابات هیئت رئیسه فردا مشخص می‌شود

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ اعضای هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس فردا تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسه موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شرایط آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و موضوع حمایت فراکسیون از یک نامزد خاص در عرصه انتخابات نیز از جمله این مباحث است.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوع انتخابات هیئت رئیسه مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و نامزدهای مورد نظر فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس مشخص می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: در جلسه فردای فراکسیون، برگزاری جلسات مجمع عمومی این فراکسیون و تاریخ و زمان برگزاری این جلسات بررسی و تصمیم‌گیری در این باره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول