اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران استاندار گیلان:

رودخانه مرزی آستاراچای دیواره‌سازی می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار گیلان از پیگیری ساخت دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستاراچای در این شهرستان خبر داد.

رودخانه مرزی آستاراچای دیواره‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد آقاجانزاده امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستارا را از اولویت‌های اصلی حوزه عمرانی استانداری گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال پیگیری است، اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری و تعامل مرزبانی و وزارت کشور و مسئولان عالی این شهرستان دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستارا تا پایان امسال به اتمام برسد.

شهردار آستارا نیز در جریان این بازدید با اشاره به طرح سالم‌سازی دریای ساحل این شهر، گفت: این طرح با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارای امکاناتی نظیر نمازخانه، حمام، اتاق مدیریت و پذیرش، سرویس بهداشتی، زمین‌های فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی و پارکینگ است.

علی کوهی افزود: با آغاز فصل تابستان شهروندان و مسافران می‌توانند از امکانات طرح سلامت دریا در سواحل شهر آستارا استفاده کنند.

به گزارش فارس، طرح جدید درون شهری سلامت دریا، جاده سلامت، دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستارا و بلوار سفیر امید مورد بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان قرار گرفت.

ا‌نتهای پیام/84001/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول