اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: اس – ۳۰۰ سوریه را به منطقه پرواز ممنوع برای اسرائیل بدل می‌کند

نخست‌وزیر اسرائیل گفته است که تحویل اس – ۳۰۰ به سوریه، نه ‌تنها اسرائیل را با یک منطقه پرواز ممنوع در سوریه مواجه می‌کند بلکه پروازهای نظارتی اسرائیل بر فراز لبنان را هم با خطر مواجه می‌کند.

نتانیاهو: اس – ۳۰۰ سوریه را به منطقه پرواز ممنوع برای اسرائیل بدل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، رویترز در ضمن یکی از گزارش‌های خود که به مساله سوریه می‌پردازد، نوشت: یک مقام اسرائیلی به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفته است که تحویل اس – 300 به سوریه، نه ‌تنها اسرائیل را با یک منطقه پروازممنوع در سوریه مواجه می‌کند بلکه پروازهای نظارتی اسرائیل در لبنان را هم با خطر مواجه می‌کند.

از سوی دیگر، «عاموس گیلعاد»، یکی از مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز ابراز نگرانی کرده است که ایران از طریق سوریه به موشک‌های اس – 300 دست پیدا کند.

این گزارش همچنین تصریح می‌کند که در ایران، لبنان و سوریه، مجموعا 200 هزار موشک به‌سوی اسرائیل نشانه گرفته شده است. بالاخص موشک‌های فاتح 110 که با برد 300 کیلومتری، دقتی بالا دارند و کلاهک‌های 500 کیلویی حمل می‌کنند.

موشک‌های فاتح 110 قادرند مراکز نظامی و تجاری تل‌آویو را فلج کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول