اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری 97 متهم خیابانی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 97 متهم خیابانی در مشهد با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

دستگیری 97 متهم خیابانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی امروز با اعلام خبر دستگیری 97 متهم خیابانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت بررسی و مطالعه گزارش‌های مردمی توسط ماموران کلانتری‌های شهید رجایی،‌ خواجه ربیع، طبرسی جنوبی و مصلی مشهد به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تیم‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های شهید رجایی در این عملیات ضربتی توانستند 16 تن از اعضای دو باند سرقت از منازل مسکونی را شناسایی و دستگیر کنند.

کریمی یادآور شد: همچنین شش سارق مغازه، چهار سارق سیم و کابل برق، یک سارق لوازم داخل خودرو، یک سارق صندوق صدقات، یک سارق احشام و دو سارق کش‌رو زن دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری هفت تن از اراذل و اوباش در این عملیات، تصریح کرد: به همراه این هفت شرور، یک سارق زورگیر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: در این عملیات ضربتی چهار مزاحم نوامیس مردم، هشت توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و 26 دستگاه موتور سیکلت، 15 دستگاه خودرو و سه دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

کریمی اظهار کرد: افسران آگاهی کلانتری خواجه ربیع نیز در پیگیری سرقت‌های خشن کیف قاپی محدوده خیابان رسالت و منطقه گاز مشهد توانستیم نتایج قابل قبولی را شاهد باشیم.

وی افزود: گزارش‌های مردمی نیز حاکی از آن بود که دو جوان با حمله به افراد میانسال به وسیله چاقو و در اقدامی بسیار سریع جیب‌های طعمه‌های خود را پاره کرده و وجوه نقد آنان را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: پلیس در پیگیری این پرونده با انجام گشت نامحسوس دو کیف قاپ جوان را که از اعضای اصلی این باند و معروف به گربه بودند را با همکاری مردم دستگیر کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری طبرسی جنوبی مشهد نیز در این طرح عملیاتی باند برادران سارق را متلاشی کردند؛ این باید در محدوده خیابان نبوت و طبرسی فعال بوده و زورگیری می‌کردند.

وی افزود: جستجوی پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد با تشریح اقدامات ضربتی پلیس در منطقه مصلی مشهد گفت: ماموران کلانتری مصلا نیز 28 مظنون ولگرد که سبب مزاحمت برای مردم شده بودند و هم‌چنین پنج سارق شب‌رو را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

کریمی تاکید کرد: در این عملیات گسترده ماموران انتظامی 250 موتور سیکلت مزاحم، چهار دستگاه خودروی پلاک مخدوش و 30 دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک را توقیف کردند.

انتهای پیام/70023/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول