اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عملیات قرارگاه ثارالله استان تهران:

لحن نماینده آمریکا در مذاکرات هسته‏ای مؤدبانه شده است

مسئول عملیات قرارگاه ثارالله استان تهران با بیان اینکه لحن نماینده آمریکا در مذاکرات هسته‏ای مؤدبانه شده است، این تغییر لحن دشمن را نشانه پیروزی سیاست‏های نظام اسلامی دانست.

لحن نماینده آمریکا در مذاکرات هسته‏ای مؤدبانه شده است

محمد شعبانی در حاشیه حضور در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به انتخابات 24 خرداد‌ماه اظهار کرد: اگر از این دوران به سلامت عبور کنیم و با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر اقتدار خود را به منصه ظهور برسانیم، دشمنان عقب‏نشینی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در نشست اخیر گروه موسوم به «1+5» در آلماتی قزاقستان، لحن نماینده آمریکا مؤدبانه شده بود.

شعبانی به نامه‏های ارسالی رئیس‌جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در یکی از این نامه‌‌ها به حمایت نکردن از جنگ‏افروزان علیه ایران اشاره شده است.

مسئول عملیات قرارگاه ثارالله استان تهران تصریح کرد: این مسئله اقتدار ایران اسلامی را در اذهان متبادر می‏سازد و اینکه دشمنان فهمیده‏اند با ایران هسته‏ای صلح‏آمیز کنار آمدن بهتر از جنگ است.

شعبانی با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد: اوضاع بیرون کشور به نفع جهان اسلام در حال تغییر است؛ آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و ایران اسلامی در اوج قله ثبات و اقتدار قرار دارد.

مسئول عملیات قرارگاه ثارالله استان تهران هشدار داد: شواهد و قرائن حاکی از جمع‏آوری هیزم از سوی عده‏ای برای روشن کردن آتش اختلاف و فتنه‏انگیزی است و باید گوش به فرمان ولایت، هوشیار باشیم.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول