اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

از سوی یک مقام صهیونیست انجام شد

تکذیب توافق نتانیاهو و پوتین برای عدم تحویل اس- ۳۰۰ به سوریه

در حالی که ساندی‌تایمز از لغو تحویل موشک‌های اس – ۳۰۰ به سوریه در پی توافق پوتین – نتانیاهو خبر داده بود، یک مقام اسرائیلی چنین توافقی را تکذیب کرد.

تکذیب توافق نتانیاهو و پوتین برای عدم تحویل اس- ۳۰۰ به سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی به نقل از یک مقام صهیونیست، ادعاهای اخیر روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز را در خصوص توقف تحویل موشک‌های اس – 300 روسی به سوریه را رد کرد.

بنابراین گزارش، ساندی تایمز مدعی شده بود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قبول کرده است که در برابر عدم حمله اسرائیل به خاک سوریه، موشک‌های اس – 300 را تحویل سوریه ندهد.

یک مقام اسرائیلی در پاسخ به این ادعا به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفته است که این ادعا از واقعیت دور است. وی تصریح کرده است که هیچ توافقی بین پوتین و نتانیاهو در خصوص عدم تحویل اس – 300 به سوریه نشده است.

بسیاری از رسانه‌های صهیونیست امروز با شادمانی از لغو تحویل اس – 300 به سوریه سخن گفته‌اند. این موشک ضدهوایی، تقریبا حملات اسرائیل به خاک سوریه را غیرممکن می‌کند چون هر هواپیمای اسرائیلی را که وارد خاک سوریه شود، هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول