اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مدیریت منابع انسانی و اقتصادی ایران نیازمند تدبیر است

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مدیریت منابع انسانی و اقتصادی که در کشور موجود است به تدبیر نیاز دارد تا بتوان این منابع را در راستای مصرف صحیح جهت‌دهی کرد.

مدیریت منابع انسانی و اقتصادی ایران نیازمند تدبیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه خود به یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: تلاش ما در کشور ایران همواره برای رشد و توسعه بوده و در این زمینه گام‌های بزرگی برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به منابع عظیمی که در کشور وجود دارد افزود: با مدیریت صحیح و بهره‌گیری درست از این منابع می‌توان زمینه کمک به مردم را فراهم کرد و زندگی اسلامی را برای مردم رقم زد.

وی ادامه داد: مدیریت منابع انسانی و اقتصادی که در کشور موجود است به تدبیر نیاز دارد تا بتوان این منابع را در راستای مصرف صحیح جهت‌دهی کرد.

قالیباف همه تلاش‌های مسئولان را در راستای فراهم آوردن زندگی رحمانی به سبک اسلامی دانست و تصریح کرد: هدف اصلی نظام اسلامی تعالی انسان‌هاست و مسائل معیشتی و اقتصادی تنها وسیله‌ای برای رسیدن به هدف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اخیر شهرداری در این زمینه عنوان کرد: در چند سال اخیر برنامه ما این بود که شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم تا بستری مناسب برای تغییر سبک زندگی اسلامی و عبادت خداوند فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد هم طی سخنانی مهمترین هدف در کشور جمهوری اسلامی را حفظ اسلام دانست و گفت: حرکت حاکمان باید بر مبنای حفظ اسلام و انقلاب باشد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با یادآوری وظیفه سنگین مسئولان به ویژه رئیس جمهور اظهار داشت: مسئولیت‌ها یک امانت از سوی خداوند است که برای خدمت صادقانه در اختیار ما انسان‌ها قرار می‌گیرد که باید در راستای حفظ اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

وی با اشاره به آشنایی گذشته با قالیباف خطاب به او عنوان کرد: با توجه به شناختی که از شما دارم حرکت شما همواره در این راستا بوده و امید می‌رود با انتخاب شما، باز هم برنامه شما بر این باشد که از حمایت کنندگان اسلام باشید و کمال الهی و رسیدن به خدا را به عنوان هدف اصلی خلقت بشر در نظر داشته باشید.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اقتصادی هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند افزود: برخی موضوع اقتصاد را مهم می‌دانند و اما باید مراقب باشیم که اقتصاد، ما را از فرهنگ و اعتقادات مردم غافل نکند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دینی فرهنگی قالیباف در سمت شهردار تهران اذعان داشت: بررسی سابقه کاری شما نشان می‌دهد که تلاش زیادی برای حفظ دین داشته‌اید که این موضوع را می‌توان در تاسیس خانه‌های قرآنی و مساجد دید.

نماینده ولی‌فقیه خطاب به قالیباف تصریح کرد: معتقدم اگر شرایط فراهم شود، حرکت بزرگی خواهید داشت و منشأ تحولی عظیم در حوزه فرهنگی، اقتصادی و آموزش و پرورش خواهید بود.

انتهای پیام/90004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول