اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تحویل 8700 واحد مسکونی مهر در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: تا پایان سال‌جاری 8 هزار و 740 واحد مسکن مهر در استان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

تحویل 8700 واحد مسکونی مهر در استان زنجان

محمد رئوفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان در طول پنج سال گذشته در بحث مسکن مهر جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای مسکن مهر جزو یکی از اولویت‌های دولت و نیازمندی‌های مردم بوده است، تصریح کرد: مسکن مهر شهروندان گرفتار را نجات داد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه روند اجرای مسکن مهر زنجان همیشه در اوج بوده است، اضافه کرد: مسکن مهر زنجان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است.

وی به تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده تا پایان سال 90 اشاره کرد و افزود: در سال 90 بیش از 52 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان داده شده است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته 12 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده و آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه به دلیل اتمام کار دولت دهم برای ساخت مسکن مهر در سال‌جاری برنامه‌ای نداشتیم، گفت: با این وجود برای احداث 8 هزار و 500 واحد مسکن مهر تا پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری ساخت 8 هزار و 740 واحد مسکن مهر تعهد شده است، تصریح کرد: ساز و کار مراحل ساخت این واحدها شفاف است.

وی با اشاره به اینکه زمین، وام، افراد و زمان‌بندی ساخت مسکن مهر زنجان مشخص است، گفت: شکل و شیوه اجرای کار نیز تعیین شده است.

رئوفی‌نژاد ادامه داد: در سال‌جاری ساخت مسکن مهر زنجان طوری طراحی شده است که هیچ خدشه‌ای به تسهیلات و روند اجرای کار وارد نشود.

وی ادامه داد: در مجموع 80 هزار واحد مسکن مهر در طول هشت سال گذشته تحویل شده یا آماده تحویل است یا تا پایان سال‌جاری واگذار می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه پایان کار دولت دهم در بحث مسکن مهر احداث 8 هزار و 740 واحد است، گفت: 8 هزار و 500 واحد از این تعداد واحدها مربوط به سایت «مهر شهر» زنجان است.

وی ادامه داد: بقیه واحدها مربوط به شهرستان‌های استان زنجان است.

رئوفی‌نژاد به سایت مهر شهر مسکن مهر زنجان اشاره کرد و افزود: سفت‌کاری این سایت بر عهده پیمانکاران و مرحله نازک‌کاری این واحدها بر عهده مالکین است.

وی ادامه داد: به زودی سایت مهر شهر زنجان وارد مرحله اجرایی می‌شود و برنامه اجرای گاز، آب و برق آن نیز مشخص شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه سایت «مهر شهر» زنجان جزو بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن مهر زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد: اجرای سایت «مهر شهر» زنجان آخرین، بزرگ‌ترین و بهترین پروژه در حوزه مسکن مهر است.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول