اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آشوب طلبی عناصر افراطی الاسیر در صیدا

عناصر وابسته به شیخ افراطی سلفی در صیدا بار دیگر با آشوب طلبی در این شهر اقدام به محاصره یکی از ساختمان‌های مقاومت اسلامی لبنان کردند.

آشوب طلبی عناصر افراطی الاسیر در صیدا

به گزارش فارس به نقل از تلویزیون ال بی سی عناصر مسلح وابسته به جریان سلفی افراطی در صیدا به ریاست شیخ احمد الاسیر دیروز بعد از یک درگیری لفظی که در منطقه عبرا در شهر صیدا ایجاد شده بود، درگیری‌های مسلحانه‌ای را در این منطقه آغاز کردند.

عناصر افراطی الاسیر در توجیه اقدامات مسلحانه خود مدعی شده‌اند که یکی از اعضای مقاومت اسلامی لبنان در حال عبور از پیش آنها به آنها ناسزا گفته و همین موضوع باعث ایجاد درگیری مسلحانه شده است.

درپی ورود پلیس نیروهای ارتش البته اوضاع به حالت عادی بازگشت، اما در این درگیری‌ها یک نفر از عناصر وابسته به الاسیر زخمی شد.

بعد از این اتفاق عناصر وابسته به الاسیر اقدام به تجمع مقابل ساختمانی وابسته به حزب الله لبنان کردند که هلال حمود مسئول گردان‌های مقاومت در صیدا وارد آن شده بود.

البته ارتش لبنان در صحنه حاضر است و مانع ورود عناصر الاسیر به داخل ساختمان می‌شود اما در پی این اقدامات افراطیون سلفی حالتی از ناآرامی در صیدا حاکم شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول