اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت امام (علی) صورت گرفت

آیین بهره‌برداری از مهمترین پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه 3 شهر اصفهان

همزمان با ولادت امام(ع) آیین بهره‌برداری از 81 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه سه اصفهان با حضور مسئولان شهری اصفهان انجام گرفت.

آیین بهره‌برداری از مهمترین پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه 3 شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز با حضور مسئولان شهری اصفهان آیین بهره‌برداری از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی،فرهنگی، خدماتی و نوسازی و بهسازی شهرداری منطقه سه اصفهان به صورت حضوری بهر‌ه‌برداری شد.

همچنین در این آیین بهره‌برداری که در سالن ورزشی کمال برگزار شد، 81 پروژه با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

مهم‌ترین پروژه‌های مورد افتتاح امروز، افتتاح خیابان صاحب‌الزمان(عج)(سرتاوه) است که حد فاصل خیابان کمال تا خیابان سروش به طول 650 و عرض 14 متر و مساحت 9 هزار و 100 متر مربع و برای تکمیل این پروژه تا کنون 14 میلیارد تومان هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شده است.

استخر سرپوشیده سرتاوه واقع در خیابان صاحب‌الزمان(عج) است که از جمله پروژه‌های فرهنگی است که شامل؛ استخر، استخر کودکان، سونا بخار، سونا خشک، سالن ایروبیک و سالن بدن‌سازی است که در مساحتی بالغ بر دو هزار و 700 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 734 میلیون تومان امروز به بهره‌‌داری رسید.

همچنین خیابان و پارکینگ خواجه نظام‌الملک از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح است که حد فاصل خیابان ولی‌عصر(عج) تا خیابان احمد آباد و به طول 450 متر مربع است که هزینه اجرا و تملک این پروژه 27 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

مجموعه فرهنگی سروش(مهدویت) شامل مطالعه خواهران و برادران، کلاس، سالن اجتماعات است که در خیابان صاحب‌الزمان(عج) سرتاوه واقع شده است که در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع ساخته شده است.

پنج میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه ساخت این مجموعه فرهنگی و مذهبی هزینه داشته و در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 890 متر مربع ساخته شده است.

در ادامه افتتاح این پروژه ها خیابان باغ گلدسته از جمله پروژه‌های مهم منطقه سه در حد فاصل خیابان آمادگاه تا کمال اسماعیل بوده است که در مساحتی بالغ بر 23هزار و 760 متر مربع و به طول 660 متر مربع و اعتباری بالغ بر 83 میلیارد و 280 میلیون تومان هزینه تملک و اجراء امروز به بهره‌برداری رسید.

همچنین پارکینگی به مساحت 23 هزار و 420 متر مربع در زیر این خیابان و با ظرفیت 700 خودرو احداث شده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/63012/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول