اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان:

شاخص بورس همدان اردیبهشت ماه افزایش یافت

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل قیمت در تاریخ 31 اردیبهشت ماه معادل 42 هزار و 856 واحد بوده که نسبت به ماه گذشته 2 هزار و 251 واحد افزایش یافته است.

شاخص بورس همدان اردیبهشت ماه افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بورس منطقه‌ای همدان عباس صمدی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری، تعداد 90 میلیون و 35 هزار و 941 سهم متعلق به 245 شرکت در بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده است.

وی گفت: این میزان معاملات به ارزش 680 میلیارد و 088 میلیون و 846 هزار و 193 ریال در بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به میزان خرید و فروش در بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: 52 درصد معاملات بورس منطقه‌ای همدان مربوط به خرید سهام و 48 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی یادآور شد: بر این اساس و با توجه به 23 روز کاری فعالیت بورس منطقه‌ای همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه 15 میلیارد و 443 میلیون و 323 هزار و 680 ریال بوده که نسبت به اسفند ماه، 91 درصد افزایش داشته است.

صمدی با تأکید بر کد‌های معاملاتی ایجاد شده در بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: در این ماه، 241 کد معاملاتی جدید ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این ماه شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان در پایان سخنانش گفت: شاخص کل قیمت در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری معادل 42 هزار و 856 واحد بوده که نسبت به ماه گذشته 2 هزار و 251  واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام/89007/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول