اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

ثمره ارتباط بین صنعت و دانشگاه دستیابی به فناوری‌های نوین است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: ثمره ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب دستیابی به فناوری‌های نوین خواهد شد.

ثمره ارتباط بین صنعت و دانشگاه دستیابی به فناوری‌های نوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در مراسم افتتاح دفتر ارتباط دانشگاه شرکت فولاد مهر سهند، بر ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های ویژه دانشگاه‌ها و بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشجویان در توسعه فناوری‌های جدید در بهره‌وری تولید محصول و خدمات بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: دانشگاه می‌تواند با ارتباط حوزه صنعت در زمینه‌های ارتقاء سطح دانش مدیران، تقویت و تربیت نیروهای متخصص برای کیفی کردن تولیدات داخلی همچنین فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی سهم مهمی در تولید کالاهای با کیفیت و ترویج مصرف بومی داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارتباط متقابل و موثر دانشگاه و صنعت موجب رفع مشکلات و چالش‌های روزمره جامعه می‌شود، اظهار داشت: ارتباط دو سویه صنعت و دانشگاه موجب عرضه اندیشه‌ها و ایده‌های جدید به صنایع و موجب شکوفایی استعدادها و ارتقاء سطح علمی و عملی جامعه در کنار بهبود کیفیت تولید می‌شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند با بیان اینکه همکاری صنعت و دانشگاه موجب دستیابی به تولیدات صادرات محور می‌شود، گفت: رشد کشور در گرو همکاری صنعت با دانشگاه‌هاست.

حسین رسولی در ادامه از افزایش درصدی اشتغالزایی این شرکت در سال 91 خبر داد و گفت: پیشرفت هر صنعتی وابسته به افکار بزرگ و نیروی انسانی است. 

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول