اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حجت‌الاسلام طاهری در گفت‌وگو با فارس:

کاندیداها باید میان دو مقوله نقد و تخریب تفاوت قائل باشند

نماینده گرگان در مجلس گفت: در حال حاضر کاندیدای ریاست جمهوری باید میان دو مقوله نقد منصفانه و تخریب تفاوت قائل باشند و این دو مقوله را از یکدیگر تفکیک کنند.

کاندیداها باید میان دو مقوله نقد و تخریب تفاوت قائل باشند

حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسیی خبرگزاری فارس با اشاره به راهکارهای تبدیل انتخابات به جشن ملی اظهار داشت: خواست و تلاش همیشگی دشمنان در آستانه انتخابات، تبلیغ برای عدم حضور مردم در صحنه و برگزار نشدن انتخابات در موعد مقرر بوده تا از این طریق بتوانند، پشتوانه نظام را کمرنگ جلوه دهند.

وی با بیان اینکه عدم تحقق خواسته دشمنان نکته‌ای است که باید مدنظر همگان قرار گیرد، افزود: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور چشمگیر و دشمن‌شکن داشته‌اند و امیدواریم امسال نیز چنین باشد.

نماینده گرگان خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلحی که در طراز انقلاب و ملت ایران باشد، می‌تواند زمینه را برای حضور گسترده و تبدیل شدن صحنه انتخابات به جشن ملی برای نظام و مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به لزوم اجتناب از تخریب و القای ناامیدی در اجتماع تصریح کرد:‌ در حال حاضر کاندیدای ریاست جمهوری باید میان دو مقوله نقد منصفانه و تخریب تفاوت قائل باشند و این دو مقوله را از یکدیگر تفکیک کنند.

طاهری تخریب را صرفا پرداختن به نقاط ضعف و نادیده گرفتن نقاط قوت عنوان کرد و ادامه داد: اینکه نقد انجام شود، امری مطلوب است، اما باید نقاط قوت نیز بیان و پیشنهادهای رفع نقاط ضعف نیز مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان یادآور شد: در حال حاضر کاندیدای ریاست جمهوری باید در روند انتخابات به شدت از سیاه‌نمایی‌ و برآورده کردن خواسته‌های دشمنان پرهیز کنند و امید داریم که نامزدهای منتخب به این مسئله هم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول