اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

فرمایشات رهبری فصل‏الخطاب همه تصمیم‏گیری‏های نظام است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‏الخطاب همه تصمیم‏گیری‏های نظام است و همه باید از این اصل تبعیت کنند.

فرمایشات رهبری فصل‏الخطاب همه تصمیم‏گیری‏های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه فیروزکوه در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار کرد: عملیات غرورآفرین بیت‏المقدس در سال 61 با نام نامی علی بن ابیطالب (ع) در منطقه عمومی جنوب و به ویژه با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

وی گفت: در شرایطی که ایران اسلامی در مسافت حدود هزار کیلومتر در پنج استان کرمانشاه، خوزستان، کردستان، ایلام و آذربایجان غربی درگیر جنگ شده و دشمن حدود 300 کیلومتر به عمق خاک میهن تجاوز کرده بود، این حماسه نخستین گام در عقب راندن خصم زبون بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: مردم با بسیج همگانی، اعزام نیرو، تدارکات و مایحتاج به هر نحو ممکن مشارکت کردند و توانستند دشمن غدار را با تمام امکانات و سلاح‏های پیشرفته آن روز به عقب برانند.

وی تصریح کرد: آرایش پنج هزار تانک، هجوم نیروهای پیاده نظام و هلی‏برد عرصه را بر رزمندگان سخت کرده بود؛ اما در سایه لطف الهی، غیرت و رشادت رزمندگان اسلام کارساز شد و همگان دست خدا را به عینه در آن جبهه‏ها دیدند.

مهری افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ هشت ساله دفاع مقدس و آغاز پیروزی‏های بزرگ ایران اسلامی در نبرد جبهه حق علیه باطل بود.

وی ادامه داد: در ماه‏های پایانی جنگ، در شرایطی قطعنامه 598 سازمان ملل را پذیرفتیم که حدود 300 کیلومتر در عمق خاک عراق نفوذ کرده و دشمن را به زانو درآورده بودیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: امروز باید قدر این موهبت و احساس امنیت و آرامشی را که به برکت انقلاب داریم، بدانیم.

وی گفت: همچنین باید قدر مقام معظم رهبری به عنوان اسوه و نمونه زهد و تقوا که فصل‏الخطاب همه تصمیم‏گیری‏های نظام هستند را بدانیم و از منویات معظم‏له تبعیت کنیم.

انتهای پیام/2568/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول