اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر

گلزار شهدای فیروزکوه گلباران شد + تصاویر

در گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و سالروز حماسه غرورآفرین عملیات بیت‏المقدس، گلزار شهدای «بهشت سجاد» فیروزکوه گلباران شد.

گلزار شهدای فیروزکوه گلباران شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این مراسم صبح امروز با وجود سردی و برودت هوا با حضور پرشور خانواده‏های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان، مسئولان و آحاد مردم همیشه در صحنه و انقلابی فیروزکوه برگزار شد.

 

*شهدا بیداری و بصیرت را به ملت ارزانی داشتند

فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه این کنگره معنوی به خبرنگار فارس گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند که با سوختن خود، نور و روشنی را برای جامعه به ارمغان آوردند.

ابوالقاسم مهری اظهار کرد: شهدای بزرگوار بیداری و بصیرت را به ما ارزانی داشتند و وظیفه امروز آحاد مسئولان و نخبگان جامعه در آستانه انتخابات 24 خرداد، روشنگری و بصیرت‏افزایی است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ با حضور گسترده و پرشور و شعور در این عرصه، نظام اسلامی را هر چه بیشتر تثبیت کنیم.

 

*شهدا از فرامین امام زمان خود تبعیت کردند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: خدا کند همواره پیرو راستین راه شهدا باشیم؛ چرا که آنان خود این سخن را عملی کردند.

حبیب‏الله امیری ادامه داد: شهدا، همان‏هایی بودند که در راه ولایت و تبعیت از فرامین امام زمان خود سر از پا نشناختند و با حضور دلاورمردانه در جبهه‏های نبرد حق علیه باطل، حماسه‏هایی نظیر سوم خرداد را رقم زدند.

*لغو پرواز پاراگلایدرها به علت شرایط نامساعد جوی

این گزارش حاکی است؛ در خاتمه این مراسم مردم و مسئولان برای گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان راهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه شدند.

دانشگاه آزاد فیروزکوه میزبان دو تن از شهدای گمنام 17 و 23 ساله دفاع مقدس است که در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت رسیدند.

گفتنی است؛ پیش از این مقرر بود تا گلزار شهدای فیروزکوه با پرواز پاراگلایدرها به صورت هوایی گلباران شود که این برنامه به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه دیگر مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/2568/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول