اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان:

در مسابقات جهانی برای قهرمانی به میدان می‌رویم

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: شناخت چندانی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جهانی ندارم اما به گفته سرمربی تیم ملی برای شکست دادن حریفان و قهرمانی به این مسابقات می‌رود.

در مسابقات جهانی برای قهرمانی به میدان می‌رویم

محمد جواد معنوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و به تناوب نیز در این مدت ادامه داشته است.

وی با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بیان کرد: تیم ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی با تیم‌های روسیه، فنلاند، فرانسه و رواندا هم گروه بوده که در این میان روسیه که سابقه قهرمانی در اروپا را نیز دارد، جدی‌ترین رقیب ماست.

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه شناخت زیادی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ندارد، تصریح کرد: قرار است در جریان اردوی تیم ملی فیلم مسابقات حریفان آنالیز شود تا با شناخت کافی به مصاف آن‌ها برویم.

وی با بیان اینکه تیم ملی با آمادگی مطلوب به مصاف حریفان می‌رود، تأکید کرد: ضعیف‌ترین تیم حاضر در مسابقات جهانی نیز برای باخت به میدان نمی‌رود زیرا همه تیم‌ها با برنامه در مسابقات جهانی شرکت کرده‌اند.

معنوی‌نژاد ادامه داد: سرمربی تیم ملی از بازیکنان خواسته برای قهرمانی به میدان بروند زیرا هدف ما کسب بهترین نتیجه در این مسابقات است و با انگیزه کامل برابر حریفان صف‌آرایی می‌کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی نوجوانان ایران از 6 تا 16 تیر ماه در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران محمد جواد معنوی‌نژاد را به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/63006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول