اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع)

انتخابات 24 خرداد بزرگترین حماسه انتخاباتی بعد از انقلاب اسلامی است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: انتخابات 24 خرداد بزرگترین حماسه انتخاباتی بعد از انقلاب اسلامی است به خاطر اینکه در این دوره از انتخابات هم انتخابات شوراها وجود دارد و هم انتخابات ریاست جمهوری پس باید حماسه‌سازی کنیم.

انتخابات 24 خرداد بزرگترین حماسه انتخاباتی بعد از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ناصر شعبانی استاد دانشگاه امام حسین (ع) امروز در همایش یادگاران که به‌مناسبت سالروز آزادی خرمشهر همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان پیشوا برگزار شد، حماسه ماندگار فتح خرمشهر را فتح‌الفتوحی در دوران دفاع مقدس خواند و گفت: آزادسازی خرمشهر عزت و شرف جوانان ایرانی را نشان داد و این عزت و افتخار ما، اصالت شیعه است که هیچ چیز از مختصات کشورمان را در دست بیگانه قرار ندادیم و به این افتخار می‌بالیم.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: پسرها و دخترها باید به پدران شهید و جانباز خود افتخار کنند که در برابر رژیم فاسد عراق و ارتش چهارم جهان آن دوران، ایستادگی کردند و به شهادت و یا به افتخار جانبازی رسیده‌اند.

وی در ادامه شیعه را اصل اسلام و مکتب اسلامی دانست و گفت: رهبر انقلاب ابتدای سال جاری دو راهبرد را مشخص فرمودند، یکی حماسه سیاسی و دیگری حماسه اقتصادی است.

شعبانی در ادامه گرانی‌ها را منشاء سوء مدیریت اقتصادی دولت دانست و گفت: عدم مدیریت اقتصادی دولت این گرانی‌ها و تحریم‌ها را بیشتر نمایان کرد اما به فضل خدا با حماسه اقتصادی که رهبری امسال به آن اشاره فرمودند پاسخی به سوء مدیریت‌های اقتصادی و به تحریم‌ها غرب خواهیم داد و از این پیچ، گذر می‌کنیم و به جاده صاف می‌رسیم.

وی حماسه سیاسی را پاسخی در برابر اخلال در انتخابات 92 که عده‌ای برای آن هیزم جمع می‌کنند، دانست و گفت: برخی با اقدامات خود به‌دنبال فتنه جدیدی هستند تا این انتخابات به خوبی انجام نشود پس باید هوشیار باشیم و حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند بسازیم و با آمدن پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: انتخابات 24 خرداد بزرگترین حماسه انتخاباتی بعد از انقلاب اسلامی است به خاطر اینکه در این دوره از انتخابات هم انتخابات شوراها وجود دارد و هم انتخابات ریاست جمهوری پس باید حماسه‌سازی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا نیز در این مراسم پیوند عملیات بیت‌المقدس در سال 61 با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) و میلاد با سعادت مولای متقیان در روز 13 رجب اشاره کرد و گفت: هر آنچه در دفاع مقدس به آن دست یافته شد، رمز موفقیت آن نام ائمه معصومین (ع) و عشق به ائمه معصومین (ع) بود.

وی اظهار داشت: رشادت‌های دلیر مردان سپاه اسلام برگرفته از رشادت‌های امام علی(ع) و فرزندان بزرگوار آن حضرت خصوصاً حادثه عاشورا بود.

درویشی خاطرنشان کرد: باید امروز به الگو و ارزش حقیقی نظام جمهوری اسلامی که در واقع همان شهدا، خانواده معظم آنان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس که همچون ستارگان درخشان در تاریکی شب می‌درخشند به عنوان الگوهای حقیقی قرار داد و همواره از دیدگاه و تجربیات آنان به خصوص از وصیت نامه شهدا بهره لازم را ببریم.

وی بیان کرد: در مقطع حساس کنونی در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی با توجه به انتخابات پیش رو بایستی همانند حماسه دفاع مقدس در این عرصه در بحث حضور حداکثری و شناخت کاندیدای اصلح به صورت جدی و با تمام توان تلاش کرد و در خلق این حماسه باید پایبندی به قانون سرلوحه همه باشد.

این گزارش حاکی است، همایش یادگاران با حضور سردار شعبانی استاد دانشگاه امام حسین (ع)، حسن درویشی فرمانده سپاه ناحیه پیشوا، عباس صحرارو جانشین فرماندهی ناحیه پیشوا، حجت‌الاسلام باقر تاجیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا، مسئولان شهرستان پیشوا، پیشکسوتان پایوران و بسیجیان سپاه ناحیه پیشوا، خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران شرکت داشتند.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهداء و جانبازان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول