اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

گسترش مبادلات مرزی مقدمه‌ای برای توسعه کردستان است

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت مرز رسمی باشماق مریوان، گسترش مبادلات مرزی و اهمیت آن را مقدمه‌ای برای توسعه همه‌جانبه استان خواند.

گسترش مبادلات مرزی مقدمه‌ای برای توسعه کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، علیرضا شهبازی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی محلی در دشت بیلو مریوان به سفر مقام معظم رهبری در 22 اردیبهشت‌ماه سال 88 به استان کردستان اشاره کرد و افزود: حضور معظم‌له موجب تحول در زمینه‌های مختلف و به ویژه توسعه و آبادانی استان شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان مصوبات خوبی به تصویب رسیده است که بیشتر آنها عملیاتی شده و به اتمام رسیده است و مابقی نیز در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهبازی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها سبب آبادانی هر چه بیشتر استان کردستان شده است اظهار امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک اجرا و افتتاح تمامی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در مریوان محقق شود.

وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) از هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان به دلیل فراهم کردن زمینه برگزاری این جشنواره تجلیل کرد و افزود : امیدواریم که این امر بتواند موجب ایجاد سلامت هر چه بهتر روحی و جسمی ورزشکاران شده و سایر افراد جامعه را نیز به سمت ورزش سوق دهد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مریوان ظرفیت‌های فرهنگی و ادبی زیادی دارد و می‌توان از آنها به نحو احسن استفاده کرد، گفت: امید است که در آینده نزدیک با توجه به شرایط و وضعیتی که مریوان به ویژه در راستای توسعه همه‌جانبه تجارت خارجی و مبادلات مرزی دارد شاهد منطقه‌ای آباد با مردمانی بانشاط باشیم.

وی توسعه مبادلات مرزی و اهمیت آن را مقدمه‌ای برای توسعه همه‌جانبه استان کردستان خواند و گفت: مبادلات مرزی و توسعه تجارت در مریوان نه تنها موجب آبادانی در این شهرستان می‌شود بلکه می‌تواند موجبات توسعه همه‌جانبه استان کردستان را نیز تسهیل کند.

انتهای پیام/79006/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول