اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای کنسرت در اصفهان

هم آوایی موسیقی و اشک در سالن شیخ بهایی اصفهان

مازیار فلاحی در کنسرت خود در اصفهان که هم آوایی موسیقی و اشک را در سالن شیخ بهایی به ارمغان آورد، گفت: مردم اصفهان بی‌نظیری هستند و اگر زمانی برای تهیه آلبوم به گروه کر احتیاج داشتم از مردم این شهر استفاده می کنم.

هم آوایی موسیقی و اشک در سالن شیخ بهایی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مازیار فلاحی با همت شرکت چکاوک زنده‌رود اسپادانا و با همکاری استانداری اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان و نجف‌آباد کنسرتی را در مجتمع فرهنگی هنری شیخ بهایی به روی سن برد که شاید به جرأت بتوان گفت نخستین کنسرتی بود که با نظم و ترتیب و بدون حاشیه در اصفهان انجام شد.

می‌توان گفت سالن فرهنگی و هنری شیخ بهایی با گنجایش 800 نفر در خوب برگزار شدن این مراسم بی‌تأثیر نبود به این معنا که رعایت تمام استانداردها و تزئینات زیبای سن به همراه صدای خوب بلندگوها کمک بزرگی به بهتر برگزار شدن این کنسرت کرد.

از سویی استفاده از عکس سیاه و سفید مازیار فلاحی بر روی بلیت‌ها، بروشورهای تبلیغاتی و بنر ورودی توانسته بود مخاطبان را از راه‌های دور و نزدیک برای تماشای این کنسرت جذب کند.

با آغاز رسمی مراسم، اعضای ارکستر با انرژی و تشویق‌ مردم وارد صحنه شدند و پس از آزمایش سازها نخستین قطعه ترانه را با نام «دروغه» نواختند و مازیار فلاحی نیز که با لباس و شالی آلبالویی وارد صحنه شده بود همهمه و غوغایی عجیبی را در سالن برانگیخت.

پس از اتمام این قطعه مازیار فلاحی در میان تشویق تماشاچیان گفت: «بسیار خوشحالم که پس از یک سال سرانجام در کنار شما هستم و این ملاقات به جای کیش در اصفهان انجام شد، از تدارک چنین سالنی با فضای دوستانه و عاشقانه تشکر می‌کنم»

سپس با شمارش معکوس تماشاچیان قطعه «مجنون لیلی» با نواخت گیتار و ویولن و خوانندگی فلاحی اجرا شد.

فلاحی قطعه «باز هم بارون» را با این مقدمه که « در این دو روز باران خوبی باریده، من هم باران را بسیار دوست دارم و ترجیح می‌دهم در جایی که شهر موسیقی است کمتر حرف بزنم» آغاز کرد.

این هنرمند کشورمان پیش از اجرای قطعه «قلب یخی» با زبانی طنز گفت: سریال قلب یخی به دلیل پیگیری‌های عوامل، سالی یک قسمت تولید می‌شود، اما چند روز پیش قسمت دوم آن تولید شده است.

* نابینای آکاردئون‌نواز نغمه‌های محبت را به دل‌ها نشاند

فلاحی با معرفی داوود جعفری نخستین نوازنده نابینای کشور که رتبه یک دانشگاه تهران و دانشگاه سازبورک اتریش را در رشته موسیقی داراست، چند دقیقه‌ای صحنه را به او سپرد تا نغمه‌های محبت خود را به دل تماشاچیان بنشاند.

جعفری پس از اجرا مورد تشویق شدید حضار قرار گرفت و از مازیار بابت سال‌ها دوستی و اینکه عطر شکوفه‌های سیب را برای او به ارمغان آورده، قدردانی کرد.

در ادامه ناصر پورالحسینی با فلوت، آشور ظفر مرادیان با درامز، پژمان فرهمند پرکاشن، نوید اسکندر نوازنده کیبورد، میلاد جوزی گیتارباس و میلاد نودست با گیتار اسپانی قطعه «تو را دوست دارم » را نواختند و ایمن خراسانی نیز با گیتار الکتریک خود نت‌های ملودرامی را  اجرا کرد.

در پایان این قطعه، این خواننده محبوب جوانان با بیان اینکه «تمام آلبوم‌های من بر اساس گیتار تنظیم می‌شود»، گفت: برای نوازنده گیتار گروهم بسیار جستجو کردم و در نهایت میلاد نودست ،گیتاریست با احساس اصفهانی را کشف کردم؛ سپس فلاحی بار دیگر کناری ایستاد و به تماشای هنرنمایی هم گروه‌هایش پرداخت.

*دلم گرفته با دست‌های مازیار فلاحی دل‌ها را ربود

در ادامه این برنامه مازیار فلاحی پشت پیانو نشست و قطعه «دلم گرفته» را به کسانی که در تنهایی دلشان می‌گیرد تقدیم کرد.

در ادامه کنسرت فلاحی قطعات دیگری از «قلب یخی»، «دل تنها»، «لعنت به من »، «یک عکس یادگاری»، «آخرین نفس»، «تو را دوست دارم» و «یلدای من» و قطعات دیگری را با همراهی مردم و هم‌نوایی آنها به اجرا درآورد.

پس از اجرای این قطعات خواننده موسیقی پاپ این گونه زبان به اعتراف گشود که «تا کنون شهری مانند اصفهان را ندیده‌ام، اگر برای آلبومی به گروه کر احتیاج داشتم از اهالی این سالن دعوت می‌کنم.»

فلاحی در پایان قطعه «دروغه» را که در ابتدای برنامه خوانده بود بار دیگر اجرا کرد و  تماشاچیان نیز با این اجرا هم‌نوایی کردند.

اشک‌های جاری از چشمان تماشاگران و شنوندگان گویای این نکته بود که مردم این دیار به برنامه‌هایی از این دست از احتیاج دارند و مسئولان باید به فکر تکرار این برنامه‌ها باشند.

در پایان نوازنده‌ها دست از نواختن برداشتند و در کنار مازیار فلاحی قرار گرفتند و کنسرت مازیار فلاحی در میان تشویق‌های تماشاچیان به پایان رسید.

=============

گزارش از مریم ایروانی

=============

انتهای پیام/63007/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول