اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود خبر داد

برگزاری نشست‌های سیاسی ویژه دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود از برپایی کافه انتخابات در دانشگاه‏های شاهرود و برگزاری نشست‌های سیاسی ویژه دانشجویان خبر داد.

برگزاری نشست‌های سیاسی ویژه دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمد جلیلی اظهار داشت: بسیج دانشجویی ایجاد شور و حماسه سیاسی در سال 92 را در دستور کار خود دارد و به رسالت خود یعنی آگاهی‌بخشی عمل می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد شور و حماسه سیاسی، برنامه‌هایی را مد نظر داریم که از جمله آنها، برپایی کافه انتخابات است؛ البته در این مورد در جلسه شورای اندیشه‌ورزان بسیج دانشجویی تصمیم‌گیری شده است.

جلیلی خاطرنشان کرد: شورای اندیشه‌ورزان متشکل از مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی و همچنین دانشجویان مؤثر است که در خصوص فعالیت‌ها تصمیم‌گیری می‌‏کند و این برنامه‏ها در دانشگاه‌ها توسط خود دانشجویان اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، علاوه بر برپایی کافه انتخابات تصمیم به برگزاری نشست‌های سیاسی گرفته شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود گفت: در ادامه دیدارها با رؤسای دانشگاه‌ها، دیداری با رئیس دانشگاه پیام نور میامی داشتیم که در این دیدار نیز برپایی کافه انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از دیگر ثمرات این دیدار، راه‌اندازی پایگاه بسیج دانشجویی برادران در دانشگاه پیام نور میامی و همچنین جذب نیرو برای اردوهای جهادی بود.

جلیلی گفت: از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی در این هفته، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ سیاسی در دانشگاه پیام نور مجن با حضور رضا فدایی، کارشناس سیاسی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود ادامه داد: بسیج دانشجویی، اردوهای جهادی را نیز پیش رو دارد و در این زمینه نیز فعالیت‌هایی برنامه‏ریزی کرده است که از این جمله، می‌توان به دیدار با فرمانده سپاه میامی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه، تصمیم به برگزاری اردوهای جهادی در منطقه کالپوش در شهریور ماه گرفته شد و فرماند‌ه‌هان حوزه‌های روستایی نیز جهت همکاری اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول