اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور

نخستین گود روباز کشور با ظرفیت 5 هزار نفر در بردسکن بهره‌برداری شد

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور گفت: نخستین گود بزرگ زورخانه‌ای کشور در بردسکن به عنوان جایگاهی مطلوب برای این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

نخستین گود روباز کشور با ظرفیت 5 هزار نفر در بردسکن بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد خوش جان صبح امروز در مراسم افتتاح این مجموعه در بردسکن اظهار کرد: این مجموعه با اعتبار 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بردسکن راه‌اندازی شده است.

وی افزود: همزمان با افتتاح این مجموعه، چهارمین همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در بردسکن برگزار شد.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 250 نفر ورزشکار رشته باستانی از 15استان کشور و تعداد 25شهرستان که از اساتید و مرشدهای برتر کشور هستند شرکت دارند.

وی بیان کرد: با موافقت رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، با توجه به سطح برگزاری این همایش، از سال آینده برگزاری این همایش به صورت بین‌المللی با دعوت از 60 کشور صاحب‌نام که در این رشته ورزشی فعالیت دارند، برگزار می‌شود.

جعفر سلیمانی شهردار بردسکن در این مراسم گفت: در شهرستان بردسکن چهار گود سرپوشیده و روباز فعال است، که نخستین گود روباز کشور با مساحت 4 هزار مترمربع با گنجایش بیش از 200 ورزشکار باستانی کار و ظرفیت 5 هزار تماشاچی در محل پارک ولی عصر(عج) بردسکن همزمان با میلاد مولود کعبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و نیز مسئولان بردسکن به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/70021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول