اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد:

اتاق تعاون به توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌اندیشد/ خروج اتاق تعاون از رکود و انزوا

دبیر اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتخار می‌کنیم که پس از سال‌ها با برگزاری همایشی مناسب و شایسته توانستیم اتاق تعاون را از انزوا خارج کنیم و قدمی در راه توسعه استان برداریم.

اتاق تعاون به توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌اندیشد/ خروج اتاق تعاون از رکود و انزوا

بهرام کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اتاق تعاون شرح وظایفی دارد که با عمل به آن‌ها می‌توان بخش تعاونی را از رکود و خمودگی نجات داد.

وی با بیان این‌که در مدیریت جدید این اتاق با اجرای یک همایش شایسته و در خور شأن استارت خروج از انزوا را زدیم، تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی همایش نقش تعاونی‌ها در حماسه اقتصادی را با حضور شخصیت‌های کشوری و معاونان وزیر برگزار کردیم که توفیقی بزرگ بود.

وی به فعالیت‌های سه ماهه اخیر هیئت مدیره جدید اشاره کرد و گفت: در این مدت کوتاه توانستیم قدم‌های مثبتی برای احیای نقش تعاونی‌ها در توسعه استان برداریم که همه آن‌ها به واسطه وجود روحیه تلاش در افراد متخصص عضو هیئت مدیره بوده است.

ساماندهی و بازدید از بیشتر تعاونی‌های استان، بررسی و نظارت عمومی بر تعداد 200 تعاونی استان و بررسی و نظارت مالی بر 90 تعاونی از اقداماتی بوده که کریمی به آن‌ها اشاره کرد.

این مسئول افزود: برگزاری چندین نشست تخصصی و صمیمانه با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان به منظور تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر در زمینه توسعه فعالیت‌های اتاق تعاون از دیگر اقدامات ما در این مدت کوتاه بوده است.

کریمی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویج برای تعاونی‌ها به صورت رایگان و همکاری و تعامل سازنده با اتاق تعاون کشور از دیگر دستاوردهای هیئت مدیره جدید اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

برای همایش‌های تخصصی حاشیه‌سازی نکنیم/ریخت و پاشی در کار نبود

دبیر اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در راه تحقق اهداف از همه به خصوص رسانه‌ها انتظار می‌رود ما را یاری‌رسان و مددکار باشند، تصریح کرد: در اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد به جز خدمت هدفی دیگر دنبال نمی‌شود.

کریمی برگزاری همایش در سطح کشوری توسط هیئت مدیره جدید را در عرض سه ماه از شروع فعالیت در نوع خود اقدام و دستاوردی خوب دانست و گفت: در برگزاری همایش‌ها هیچ‌گاه به دنبال خودنمایی و ریخت و پاش نیستیم چرا که مجموعه اتاق تعاون افرادی علمی و متخصص بوده و برای تعالی و رشد و توسعه استان وارد گود خدمت شده‌اند.

این مسئول با ابراز گلایه از این موضوع که نباید برنامه‌های توسعه‌ای استان از جمله برگزاری همایش‌های تخصصی را وارد حاشیه کرد، افزود: در همایشی که برگزار کردیم خبری از ریخت و پاش نبود و اصولا همایش تخصصی تنها برای باز کردن گره مشکلات استان برگزار می‌شود و پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول