اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد

تشکیل کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن در دامغان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن در شهرستان دامغان خبر داد.

تشکیل کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی پورنبوی ظهر امروز در نشست کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن در دامغان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که از ظرفیت و نعمت خدادادی موجود در بخش معادن به طور کامل بهره‏گیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شهرستان دامغان دارای 87 واحد معدنی است که امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری کارگروه‏های استان و شهرستان دامغان کمک‏های خوبی را به رشد و توسعه بخش معادن این شهرستان داشته باشیم.

دبیر کارگروه استانی توسعه بخش معادن استان سمنان گفت: شهرستان دامغان دارای 30 معدن ذغال‏سنگ فعال در قسمت شمالی این شهرستان است.

در این نشست، همچنین مرتضی علی‏آبادی فرماندار و عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارش اقدامات و فعالیت‏های این شهرستان در زمینه مسائل و مشکلات واحدهای معدنی پرداختند و خواستار حمایت هرچه بیشتر وزارت صنعت، معدن و تجارت از واحدهای معدنی این شهرستان شدند.

همچنین آقامحمد همتیان معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی استاندار سمنان و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست استان سمنان و اعضاء کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن شهرستان دامغان حضور داشتند.

معاون امور معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای معدنی، شرکت در جلسه کارگروه شهرستانی توسعه بخش معادن شهرستان دامغان و بازدید از مجتمع فولاد کویر به شهرستان دامغان سفر کرده است.

انتهای پیام/2249/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول