اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‏وگو با فارس:

چالش‌های امنیتی برای آمریکایی‏ها مشکل‏ساز شده است/ آرامش روانی در غرب وجود ندارد

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه چالش‌های امنیتی برای آمریکایی‏ها مشکل‏ساز شده است، گفت: امروز آرامش روانی در غرب وجود ندارد.

چالش‌های امنیتی برای آمریکایی‏ها مشکل‏ساز شده است/ آرامش روانی در غرب وجود ندارد

مینو اصلانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان داشت:‌ کشورهای غربی در بحث علمی و فناوری متزلزل شده‌اند تا جایی که آمریکا اذعان داشته که جوانان آمریکایی هیچ تمایلی برای حضور در صحنه‌های علمی ندارند و زمینه‌هایی را فراهم می‌کند که از متفکران سایر کشورها استفاده کند؛ در حالی که در این زمینه در ایران تیرش به سنگ خورده است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، سرعت پیشرفت علم و تولید علمی در کشور ما 11 برابر متوسط دنیاست و البته رسانه‌های بیگانه، بسیاری از دستاوردهای علمی کشور ایران را شبهه‏ناک می‌کنند.

اصلانی اضافه کرد: آنها برابر موفقیت‌های علمی کشور ایران موضع گرفته‌اند و در تلاش هستند که ضعف علمی را بر افکار عمومی تحمیل کنند؛ در حالی که مسائل علمی و فناوری ایران بسیار چشمگیر است.

اصلانی اظهار داشت: موفقیت یک تمدن علاوه بر مسائل اعتقادی، فکری، فرهنگی، مسائل علمی آن تمدن است.

وی افزود: در بحث امنیتی نیز باید گفت که چالش‌های امنیتی در این عرصه مشکل‏ساز شده و نبود آرامش روانی در جامعه آمریکا، آنها را دچار چالش کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: بر اساس تحقیقات جهانی، ایران جزو امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و این ناشی از اعتقادات و باورهای دینی و فرهنگی ملت ایران است؛ اما دشمن در این زمینه آرام ننشسته و برای خدشه‌دار کردن ایران دست به اقداماتی مانند حمایت از گروهک منافقین و ... زده است.

اصلانی تصریح کرد: با توجه به این مؤلفه‌ها، این جنگ به اوج خود رسیده است و برای مقابله با آن دو راهکار سازش و مقاومت وجود دارد که در بحث سازش در قرآن کریم آمده است «هیچ‏گاه کافران را بر مسلمانان تسلطی نخواهد بود».

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود و اگر بخواهیم ایران را به عنوان الگو مطرح کنیم، باید پایه آن تمدن اسلامی باشد،‌ گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مردم پایه اصلی اقتصاد هستند و در جایی که حضور مردم باشد، هرگز آن اقتصاد فرو نمی‌پاشد؛ چرا که با کم‏ترین امکانات بیشترین ظرفیت را استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: حماسه سیاسی و اقتصادی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند و اگر در انتخابات شرکت کرده و حماسه بیافرینیم، به سرعت در بحث شکوفایی اقتصادی و تحریم تاثیر می‌گذارد.

اصلانی در بحث انتخاب فرد اصلح به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت می‌فرمایند «نگاه کنید، تشخیص دهید و اصلح را انتخاب کنید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق بیندازید».

انتهای پیام/2249/‌ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول