اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفین:

دشمنان دامنه جنگ‌ اقتصادی با ایران را گسترش داده‏اند

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان هم برای اقتصاد سیاستگذاری کرده و هم برای بحث سیاسی برنامه‌ریزی می‌کنند و دامنه جنگ‌های اقتصادی با ایران را گسترش داده‏اند.

دشمنان دامنه جنگ‌ اقتصادی با ایران را گسترش داده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی فرهادی ظهر امروز در گردهمایی هیئت «عاشقان ولایت» سپاه شاهرود که با همکاری تربیت و آموزش بسیج و با حضور فرماندهان و سرگروه‌های صالحین پایگاه‌ها و مربیان صالحین و شورای حوزه‌ها و کارکنان سپاه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری، نهضت و قیام اباعبدالله الحسین (ع) را «حماسه حسینی» نام‏گذاری کردند و از اینجا مشخص می‌شود که حماسه نیاز به چه وضعیتی دارد و ابعاد آن چیست.

وی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، هر کاری که انسان انجام دهد و دارای دو ویژگی باشد، «جهاد» نامیده می‌شود؛ یکی در مقابل دشمن برنامه داشته باشیم و دوم اینکه کار با جد و جهد و تلاش و کوشش فراوان صورت گیرد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: جهاد با این دو ویژگی در هر عرصه‌ای مانند جهاد علمی یا جهاد اقتصادی وجود دارد.

فرهادی تصریح کرد: حماسه اقتصادی و سیاسی به هم مربوط هستند و مقدمه جهاد اقتصادی، جهاد سیاسی است؛ چرا که کسانی که جهاد سیاسی را خلق می‌کنند، مدیران عالی نظام هستند.

مسئول مرکز راهبردی و هم‏فکری سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در یک برنامه‏ریزی چند ساله فشرده و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن، باید دولت‏مردان جهادی و روحیه انقلابی و با اعتماد به داشته‌های خودشان در سر کار حاضر شوند.

فرهادی ادامه داد: باید مدیریت بسیجی داشت و داشتن این تفکر مقاومتی همان جهاد سیاسی است که حماسه سیاسی را ایجاد کرده و بعد حماسه اقتصادی در پس آن رخ می‌دهد.

وی اظهار داشت: دشمن هم برای اقتصاد سیاستگذاری کرده و هم برای بحث سیاسی برنامه‌ریزی می‌کند و دشمنان دامنه جنگ‌های اقتصادی با ایران را گسترش داده‏اند که در تمامی ابعاد اقتصادی ایران دیده می‌شود.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امروز دشمن با بحث‌های اقتصادی می‌خواهد مسئله فشارها را مطرح کرده و مردم را از پشت نظام و رهبری بیرون بکشد.

انتهای پیام/2249/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول