اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

نظرات شورای نگهبان مطابق قانون و شرع است

استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: نظرات شورای نگهبان مطابق قانون و شرع است.

نظرات شورای نگهبان مطابق قانون و شرع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام علی رجبی در نشست بصیرتی و معرفتی که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین‏النهرین شاهرود برگزار شد، با اشاره به بحث انتخابات پیش‏رو گفت: با توجه به ثبت‏نام چهره‌های مختلف سیاسی و مذهبی، انتظار انتخاباتی با نشاط در آینده می‌رود که امیدواریم با حضور همه مردم حماسه‌ای دیگر خلق شود.

وی افزود: رهبر انقلاب حضور مردم در انتخابات را تعبیر به حماسه سیاسی دارند و این حماسه مگر با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور در سال‌های پیش‏رو خلق نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه شاهرود تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون اساسی کشور است و بالاترین مرجع رسیدگی به صلاحیت کاندیداها که همه باید در برابر دستورات این شورا تمکین و تسلیم باشند.

رجبی تاکید کرد: وقتی شورای نگهبان نظری ارائه می‌کند، مطابق قانون و شرع است و همه باید تسلیم باشند و کسی هم که اعتراض دارد، باز از راه قانونی و شورای نگهبان باید اعتراض خود را رسیدگی کند تا کشور آرامش داشته باشد.

استاد حوزه علمیه شاهرود خاطرنشان کرد: همه آحاد ملت و به ویژه نسل جوان ما باید با توجه به شاخص‌ها و معیارهایی که از طرف رهبری فززانه انقلاب اعلام شده به کاندیدای اصلح رای دهند تا پیشرفت و اقتدار کشور همچنان رو به جلو حرکت کند.

رجبی همچنین در سخنانی با اشاره به ماه مبارک رجب و تاکید بر استفاده از این ماه در خودسازی فردی اظهار داشت: ماه رجب ماه خداست و باید همه ما در این ماه که اعمال نیک دو برابر حساب می‌شود، بهره لازم را ببریم و برای ورود به ماه رمضان آماده شویم.

وی با اشاره به هتک حرمت ارزش‌های اسلامی در سوریه نیز گفت: متاسفانه عده‌ای به نام اسلام به ریشه اسلام ضربه می‌زنند و کسی نیز جلوی آنها را نمی‌گیرد و آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند.

استاد حوزه علمیه شاهرود خاطرنشان کرد: باید مسلمانان به پا خیزند و برابر این همه ظلم و بی‏مبالاتی بایستند تا دشمنان از اعمال زشت خود دست بردارند؛ چرا که اگر این‏گونه نشود، آنها جری و درنده‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/2249/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول