اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن میلاد مولود کعبه‌

رزمندگان و آزادگان صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند

مسئول هیئت رزمندگان صومعه‌سرا از برگزاری جشن میلاد مولود کعبه با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان خبر داد.

رزمندگان و آزادگان صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، خسرو زنبوری در جلسه شورای برنامه‌ریزی جشن بزرگ میلاد علی (ع) در سالن اجتماعات هیئت رزمندگان این شهرستان، اظهار کرد: جشن میلاد مولود کعبه عصر امروز در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن میلاد مولود کعبه در مصلای صومعه‌سرا برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مراسم با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا و هیئت رزمندگان این شهرستان مدیریت و حمایت مالی می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان صومعه‌سرا به برنامه‌های جشن میلاد علی (ع) و روز پدر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: سخنرانی، مولودی‌خوانی و شعرخوانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با تصریح بر اینکه جشن میلاد امام علی(ع) در آستانه سالروز آزادسازی فتح خرمشهر است، یادآور شد: در مراسم جشن میلاد مولود کعبه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از رزمندگان و آزادگان صومعه‌سرا نیز تجلیل می‌شود.

زنبوری، تجلیل از افراد با نام «علی» و «مرتضی» به قید قرعه را از دیگر برنامه‌های جشن میلاد مولود کعبه در صومعه‌سرا برشمرد و ادامه داد: این افراد با اهدای جوایزی در پایان جشن مذکور تجلیل می‌شوند.

وی، امام علی (ع) را نماد و سنبل خوبی و مردانگی دانست و اذعان کرد: امام علی (ع) علاوه بر پیشوا و امام شیعیان یک الگوی رفتاری و کرداری بسیار مناسب برای تمام مسلمانان است.

مسئول هیئت رزمندگان صومعه‌سرا با اشاره به ضرورت برپایی مراسم و جشن‌های مذهبی و دینی در کشور، متذکر شد: ایران یک کشور اسلامی با مردمانی دیندار و مذهبی است.

وی ترویج دین و دینداری را با برگزاری مراسم‌های مذهبی و سخنرانی تاثیرگذارتر دانست و یادآور شد: انسان تشنه دین و منویات دینی است و باید با مشارکت و همکاری مسئولان و متولیان مربوطه این تشنگی تا حدی برطرف شود.

زنبوری از انجام برنامه‌ریزی برای برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان در صومعه‌سرا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: از اکنون در تدارک جشن نیمه شعبان در صومعه‌سرا هستیم.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول