اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی مازندران خبر داد

اعزام دو تور‌ تجاری اقتصادی و صنعتی مازندران به کشور چین و اقلیم کردستان

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی، برق و الکترونیک مازندران گفت: دو تور تجاری اقتصادی صنعتی به کشور چین و اقلیم کردستان سال گذشته برای تفاهم در برخی مسائل داشتیم.

اعزام دو تور‌ تجاری اقتصادی و صنعتی مازندران به کشور چین و اقلیم کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، غلامرضا عشریه در تشریح عملکرد این انجمن در سال گذشته گفت: در جلسات مختلف هیئت مدیره با بررسی و ارزیابی چالش‌ها و موانع واحدهای عضو، برنامه‌ریزی و راهکارهای لازم را اتخاذ کردیم.

وی گفت: همچنین برای برطرف کردن مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی با روسای ادارات و سازمان‌های ذیربط با همراهی مدیران کارخانجات جلساتی را برگزار کردیم حتی در سطح ملی با رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز جلسه‌ای را ترتیب دادیم.

عشریه افزود: دو تور تجاری اقتصادی صنعتی به کشور چین و اقلیم کردستان داشتیم و در رابطه با جشنواره تولید ملی، انتخاب واحدهای نمونه، جشنواره صنعت سبز، صادرکنندگان نمونه همکاری موثری انجام شد که در نتیجه تعداد قابل توجهی از اعضای انجمن چه در سطح استان و چه در سطح ملی حائز رتبه برتر شده و موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس شدند.

وی اضافه کرد: با جمع‌آوری و دسته‌بندی مشکلات و معضلات اعضا و طرح موضوع در جلسات ستاد تسهیل کارشناسی و استانی، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تا حدود زیادی توانستیم نسبت به رفع و تسهیل روند حل مشکلات آنها اقدام کنیم. رئیس انجمن صنایع همگن فلزی، برق و الکترونیک استان با بیان اینکه سخت‌ترین و بیشترین مشکلات واحدهای عضو، بانکی بوده و چندین جلسه با روسای بانک‌ها تشکیل دادیم.

وی یادآور شد: برپایی جلسه با هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، پیگیری موضوعات حدود 700 نامه وارده و ارسال حدود 250 مکاتبه صادره به ادارات، ارگان‌ها و تشکل‌ها، رفع مشکل سوخت از دیگر اقدامات انجمن بوده است.

عشریه تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی واحدهای قطعه‌سازی عضو، مطالبات از خودروسازان کشور بوده است که با تهیه لیست مطالبات به کمک استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به طور جدی و با برگزاری چندین جلسه در استان و در سطح ملی مسئله را پیگیری کردیم که خوشبختانه بخش قابل توجهی از آن مطالبات پرداخت شد.

وی اذعان داشت: همچنین مطالبات واحدهای زیرمجموعه انجمن از سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی را نیز مورد پیگیری قرار دادیم.

این مسئول با اشاره به اطلاع‌رسانی به اعضاء در خصوص انتقال مشکلات، ثبت‌نام وام سرمایه در گردش، اعلام نظر در ‌ارتباط‌ با مسائل و مشکلات، اثرات فاز اول و تبعات مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، پیامدهای افزایش نرخ ارز و گشایش اعتبارات ارزی، معضلات گمرکی و شناسایی قوانین محل تولید و ارزیابی میزان اشتغال‌زایی تلاش کردیم تا در خدمت واحدهای تولیدی عضو و هم یار و یاور ادارات و دستگاه‌های خادم نظام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش و نمایشگاه‌های استانی، کشوری و بین‌المللی را به اعضا منعکس کرده تا در برپایی آنها مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول