اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

مساجد کنگاور برای پذیرایی از معتکفین آماده شده‌اند

فرماندار کنگاور گفت: مساجد شهرستان کنگاور برای پذیرایی از معتکفین در ایام‌البیض ماه رجب آماده شده‌اند.

مساجد کنگاور برای پذیرایی از معتکفین آماده شده‌اند

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: انقطاع از مادیات و امور دنیوی و هم‌نشینی با خانه خدا و نیز دوام ذکر و عبادت خداوند از ثمرات اعتکاف به‌شمار می‌رود.

عزیزی با اشاره به اینکه در ایام‌البیض ماه رجب به سبب حرمت این ماه و فضیلت بالای عبادت و روزه در ماه رجب، در اکثر شهرهای کشور مراسم اعتکاف برگزار می‌شود،افزود: در شهر کنگاور 2 مسجد جامع و صاحب‌الزمان برای اعتکاف خواهران و مسجد فاطمیه برای برادران معتکف در نظر گرفته شده است.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: مساجد جامع روستاهای گودین و فش نیز برای معتکفین این دو دهستان آماده شده و دو مسجد در روستاهای کرماجان و قارلق هم در صورت رسیدن داوطلبان اعتکاف این روستاها به حد نصاب، به جمع مساجد فوق افزوده خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: سه مسجد در نظر گرفته شده برای شهر کنگاور، آمادگی پذیرایی از بیش از یک‌هزار نفر را خواهند داشت و در صورتی‌که تعداد معتکفین بیش از این تعداد باشد، یک مسجد دیگر نیز به این مساجد اضافه خواهد شد.

فرماندار کنگاور دعوت از وعاظ برجسته حوزه علمیه قم و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی را از اقدامات در نظر گرفته شده برای برپایی باشکوه این مراسم اعلام کرد.

انتهای پیام/2700/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول