اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

رئیس‌جمهور به جای طرف‌داری‌های یک جانبه به فکر انجام وظایفش باشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رئیس‌جمهور به جای طرف‌داری‌های یک جانبه به فکر انجام وظایفش در مدت زمان کوتاه باقی مانده باشد.

رئیس‌جمهور به جای طرف‌داری‌های یک جانبه به فکر انجام وظایفش باشد

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در این ارتباط که مشایی مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: صحبت‌های آقای احمدی‌نژاد برای ما ملاک و حجت نیست بلکه قانون و نظرات شورای نگهبان فصل‌الخطاب ما محسوب می‌شود.

وی افزود: آقای احمدی‌نژاد علاقه بی‌حد و حصری به مشایی دارد و تاکنون اوصافی در حد انبیا و اولیای الهی برای وی ذکر کرده که جای تعجب دارد بنابراین برخورد کنونی وی نیز دور از ذهن نبود.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کنند: آقای مشایی و احمدی‌نژاد می‌توانند به شورای نگهبان یا رهبر معظم انقلاب مراجعه کنند، اما من بعید می‌دانم به هر مقامی که مراجعه شود رأی شورای نگهبان را بتوانند تغییر دهند.

وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب به خاطر آقای احمدی‌نژاد؛ مشایی را تایید کند امری بعید است چرا که رهبر معظم انقلاب نیز  همواره به قانونمندی کشور و تبعیت از آن تاکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رهبر با اشاره به اینکه این‌گونه حرکت‌ ناشی از خودمحوری است، تصریح کرد: کشور ایران قانونمند است و اگر قرار باشد هر کسی بدون در نظر گرفتن قانون هر کاری خواست انجام دهد، کشور به هرج و مرج کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه طرفداری یک جانبه احمدی‌نژاد از مشایی مبنای قانونی ندارد، اضافه کرد: تا چندی پیش آقای احمدی‌نژاد از مشایی و هاشمی هم‌زمان یاد می‌کرد، اما گویی اکنون هاشمی را از یاد برده است و با طرفداری‌های بی مورد و یک جانبه خود معلوم نیست به کجا می‌خواهد برسد.

امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز مطابق قانون و تشخیص خود عمل می‌کنند و تحت تاثیر صحبت‌های این‌گونه افراد قرار نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: شورای نگهبان فصل‌الخطاب است و افراد رد صلاحیت شده باید تسلیم قانون باشند همان گونه که آقای هاشمی و بسیاری از افراد دیگر نیز اعلام کرده‌اند که تابع قانون خواهند بود.

رهبر تاکید کرد: در طی روزهای گذشته یکی از روحانیون وابسته به جریان مشایی گفته بود که شورای نگهبان برای ما فصل‌الخطاب نیست و نظرات رهبر معظم انقلاب برای ما تمام کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: در واقع این افراد می‌خواهند از رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به مقاصد خود خرج کنند اما رهبر معظم انقلاب به این مطالب توجهی نمی‌کنند و همه چیز را به قانون واگذار می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بهتر است آقایان سر جای خود بنشینند و به وظایف خود در مدت کوتاه باقی‌مانده عمل کنند و دست به کارهایی که در شان آنها نیست نزنند چرا که این حرف‌ها جرقه‌های اولیه‌ای است که ممکن است تبعات خوبی در پی نداشته باشد.

انتهای پیام/63008/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول