اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست‌و‌هشتمین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران

دوچرخه‌سوار جمهوری آذربایجان فاتح دور نخست شد

دوچرخه‌سوار جمهوری آذربایجان قهرمان دور اول بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) شد.

دوچرخه‌سوار جمهوری آذربایجان فاتح دور نخست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) پیش از ظهر امروز با شلیک تپانچه توسط احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی به طور رسمی آغاز شد.

93 رکابزن در غالب 15 تیم داخلی و خارجی در این تور از یکم تا ششم خرداد ماه سال جاری در 6 مرحله با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین‌المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می‌شود.

مرحله اول این تور امروز در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

در مرحله اول الچین اسداف دوچرخه‌سوار کشور جمهوری آذربایجان صاحب پیراهن طلایی، پیراهن کوهستان و قهرمان امتیازی شده و سعید نوبرفر نیز از تیم منتخب استان‌ها نیز عنوان بهترین رکابزن آسیایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

دوچرخه سواران فردا استراحت کرده و  روز جمعه  مسیر 192 تا ارومیه با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

پتروشیمی تبریز، تیم ملی امید ایران، مختلط استان‌ها، آینه زمانی تبریز، آینده و شهرداری ارومیه تیم‌های ایرانی حاضر در بیست و هشتمین دوره تور ایران هستند.

آموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه ،سی سی ان صربستان، رودی‌پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و تیم‌های ملی الجزایر، جمهوری آذربایجان، سوریه، قزاقستان، آلبانی، هنگ‌کنگ و ازبکستان 13 تیم خارجی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول