اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه گیلانغرب:

الگوبرداری از شخصیت امام علی (ع) راه‌حل رفع مشکلات در جامعه است

امام‌جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: امروزه اخلاق اسلامی، سیاسی و اقتصادی در جامعه ما ایده‌آل نیست و باید با سرمشق گرفتن از زندگی بزرگانی همچون حضرت علی (ع)، مشکلات موجود جامعه برطرف شود.

الگوبرداری از شخصیت امام علی (ع) راه‌حل رفع مشکلات در جامعه است

حجت‌الاسلام محمدطه مهری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه تمام ابعاد شخصیتی امام علی (ع) در طول سالیان زندگی ایشان، سراسر امتیاز، الگو و رحمت است، گفت: ولادت، حکومت، قضاوت و حتی مرگ این امام بزرگوار همه و همه در خانه خدا به ‌وقوع پیوسته که نشان‌دهنده مقام و شأن والای ایشان است.

امام‌جمعه گیلانغرب تاکید کرد: بنا بر عقیده علمای اهل تسنن و تشیع، حضرت علی (ع) نخستین فردی بودند که به پیروی از رسول خدا (ص) پیوستند و اخلاق اسلامی در سراسر زندگی این امام همام به‌ چشم می‌خورد.

مهری ادامه داد: با وجود تمام فضائل و سابقه درخشانی که در عرصه زنده نگه‌داشتن اسلام در زندگی امام علی (ع) به چشم می‌خورد، در مبحث خلافت به‌منظور زنده نگه‌داشتن اسلام و حکومت اسلامی، سال‌ها سکوت اختیار کردند.

مهری با بیان اینکه سکوت امام علی (ع) به‌منظور حفظ نظام اسلامی، درسی برای تمامی افرادی است که داعیه خدمت به اسلام دارند، اظهار داشت: امروزه اخلاق اسلامی، سیاسی و اقتصادی در جامعه ما ایده‌آل نیست و امید است با سرمشق گرفتن از زندگی چنین بزرگانی مشکلات موجود جامعه در بخش فرهنگ، اقتصاد و سیاست برطرف شود.

انتهای پیام/2700/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول